Øf! x(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

Anonym trådstarter

Hun har lige fået anbragt 2 børn og er nu gravid igen! Jeg begyndte at græde men ikke af glæde som hun troede!! Hvorfor få flere!!!? Kan kommunen ikke tvangssterilisere eller noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

baby012

Selvfølgelig kan man ikke tvangs sterilisere ? Det jo overgreb ....

men kommunen vil med sandsynlighed ikke lade hende beholde barnet, og om ikke andet holde meget øje med hende... 

Personligt kan jeg ikke forstå man vælger at få børn, når man tydeligvis ikke magter opgaven.. 

Anmeld

15. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hun har lige fået anbragt 2 børn og er nu gravid igen! Jeg begyndte at græde men ikke af glæde som hun troede!! Hvorfor få flere!!!? Kan kommunen ikke tvangssterilisere eller noget? 

Nej det kan man ikke. Det er ikke bare noget de går rundt og gør, men hun enten vil hun miste barnet eller vil de holde godt øje med hende. For jeg håber ikke at de giver hende en chance til, der må jo være en grund til at de har fjernet de to andre og at hun ikke har fået dem igen.
Synes det er synd for børnene.

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvad kan jeg sige til hende så hun ikke gennemføre? Jeg har læst rapporten og jeg forstår godt kommunens beslutning,det gør hun ikke. Hun er overbevist om at det er kommunen der har fejlvurderet hende og nu fik hun den tossede ide at en ny mand, et nyt barn=en ny sag=chance for at få børnene hjem. Jeg tror ikke det vil fungere og har rådet hende til at få hendes kæreste til samtale ved en sagsbehandler så han kunne blive "godkendt" eller "afvist". Hvorfor få et barn hvis man er i risikogruppen for at det bliver anbragt efter fødslen?  Det er hårdt at samle hende op efter hvert samvær,ordne hendes lejlighed ect,og nu vil hun have en mere og det kan faktisk lade sig gøre efter en anbringelse af 2 børn. Jeg forstår det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.