E-cigaretten (uden nikotin) og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg stoppede med at ryge da jeg blev gravid, jeg er nu i uge 30 og har på underligt vis fået MEGA MEGET lyst til en smøg, hvilket jeg ellers ikke har haft indtil nu

Jeg har så en E-cigaret liggende med væske til, der er 0 mg = altså ingen nikotin i

Er det på nogen måde skadeligt for fostret? Der er jo ingen noikotin eller skadelige stoffer i, men hvad med selve dampen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Jeg stoppede med at ryge da jeg blev gravid, jeg er nu i uge 30 og har på underligt vis fået MEGA MEGET lyst til en smøg, hvilket jeg ellers ikke har haft indtil nu

Jeg har så en E-cigaret liggende med væske til, der er 9 mg = altså ingen nikotin i

Er det på nogen måde skadeligt for fostret? Der er jo ingen noikotin eller skadelige stoffer i, men hvad med selve dampen?

Jeg mener altså 9 mg er nikotin ??

Hæng mig ikk op på det . Ryger selv uden nikotin for at stoppe helt . Og der står ik noget med mg på ..

Jeg får det af min kæreste bror som arbejder for pink mule ..

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg mener altså 9 mg er nikotin ??

Hæng mig ikk op på det . Ryger selv uden nikotin for at stoppe helt . Og der står ik noget med mg på ..

Jeg får det af min kæreste bror som arbejder for pink mule ..

Undskyld, tastefejl, mener selvfølgelig 0 mg  På væsken står der "0 mg"

Anmeld

15. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Undskyld, tastefejl, mener selvfølgelig 0 mg  På væsken står der "0 mg"

Hm så er der intet nikotin i

Om du må ryge den eller ej ved jeg ik

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja, det ved jeg. men tænkte om dampen er skadelig?

Der er jo ingen nikotin eller skadelige stoffer i selve væsken, men hvad med dampen?

Anmeld

16. juni 2013

Anonym trådstarter

16. juni 2013

Papillon

Det er utroligt svært at svare på, når der ikke er foretaget videre forskning i det. Det bedste bud, jeg kan komme med, er, at du rådfører dig med din læge og gør op med dig sig, om du vil gøre det eller ej.

Selv kan jeg ikke dampe, da jeg får ondt i halsen af det - jeg ved ikke, om det er noget skadeligt i det, der gør det, men det må da betragtes som et faresignal fra min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.