H&m konto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

grinny

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om den? 

Har været inde og læse om den, men synes det er lidt svært at finde rundt i. Kan man oprette når man vil? Og hvordan bestemmer man hvilket beløb man vil b etale hver måned?

Og er det så sådan at jeg hvis jeg nu købet for 1500 kr. at deet så bliver delt ud over at hvis antal måneder, eller hvordan hænger det samme?

Hjæælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

grinny

Slet ingen der ved noget om en HM-konto? 

Anmeld

16. juni 2013

**Ønskebabyen

grinny skriver:

Har været inde og læse om den, men synes det er lidt svært at finde rundt i. Kan man oprette når man vil? Og hvordan bestemmer man hvilket beløb man vil b etale hver måned?

Og er det så sådan at jeg hvis jeg nu købet for 1500 kr. at deet så bliver delt ud over at hvis antal måneder, eller hvordan hænger det samme?

Hjæælp  

Jeg kender desværre ikke noget til det, men synes da du skulle prøve at kontakte deres Kundeservice de er altid så søde og hjælpsomme.

Anmeld

16. juni 2013

grinny

**Ønskebabyen skriver:

Jeg kender desværre ikke noget til det, men synes da du skulle prøve at kontakte deres Kundeservice de er altid så søde og hjælpsomme.

Tænkte at jeg ville ringe derind imorgen, men kunne være en god baby.dk bruger kunne forklare mig det så jeg også forstod 

Anmeld

16. juni 2013

Fuglemor

Der er et mindste beløb du skal betale hver måned. Mener at hvis du bruger 1500 så ligger det på 75-125 kr. Men da du får girokort så kan du sagtens betale mere af.

de gør løbende det at de sætter kreditten op så du kan bruge mere. Men man behøver ko ikke gøre det. Og du kan altid tjekke på deres side hvad du har brugt og hvor mange penge der er tilbage, 

Anmeld

16. juni 2013

grinny

Fuglemor skriver:

Der er et mindste beløb du skal betale hver måned. Mener at hvis du bruger 1500 så ligger det på 75-125 kr. Men da du får girokort så kan du sagtens betale mere af.

de gør løbende det at de sætter kreditten op så du kan bruge mere. Men man behøver ko ikke gøre det. Og du kan altid tjekke på deres side hvad du har brugt og hvor mange penge der er tilbage, 

Mange tak for svar 

Kan man bare gå ind og oprette sådan en konto på deres side? Eller skal det være i en butik?

Anmeld

16. juni 2013

gonefishing

grinny skriver:

Hjæælp  

Jeg har gennem et par år haft H&M konto og er faktisk den eneste type "konto kredit" jeg har. Det er en super service og man optjener så point som bliver udbetalt én gang om året, dog er det altså ikke det store beløb. Det er lidt som hvis du køber for 10.000kr på ét år, så får du en chek på 250-500kr max.

Ellers er det super godt.

Man skal ansøge og så sender de papir man skal underskrive; dette er noget nyt, før i tiden fik man det bare uden underskrift, men det er ikke lovligt mere.

Anmeld

16. juni 2013

grinny

Det lyder også rigtig smart, og kan godt li' at man kan betale af hver måned 

Men kan ikke lige finde ud af hvordan man ansøger 

Anmeld

16. juni 2013

Fuglemor

grinny skriver:

Mange tak for svar 

Kan man bare gå ind og oprette sådan en konto på deres side? Eller skal det være i en butik?

Det skulle du gerne kunne gøre på deres hjemmeside. Det skal siges at du kun kan bruge kontoen på deres hjemmeside. Man kan ikke i butikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.