Vis mig jeres køredragt/barnevognsdragt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
12 svar
2 synes godt om
15. juni 2013

pcoramt

Leder efter en dragt til drengene når vi skal ud og trille i barnevognen, eller når de skal sove ude fra slut september og så vinteren over..

I må meget gerne smide et billede af jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

mommy1991

pcoramt skriver:

Leder efter en dragt til drengene når vi skal ud og trille i barnevognen, eller når de skal sove ude fra slut september og så vinteren over..

Jeg har købt en brugt voksipose med tilhørende sommer- og vinterdyne til min kommende søn Den tror jeg vi bliver rigtig glade for! 

Anmeld

21. juni 2013

L&V

pcoramt skriver:

Uh jeg har mange men dem jeg har været mest glade for har været hummels, fransa kids også en uld en fra joha

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

http://www.fleece.dk/

Den har vi faktisk 2 af..i forskellige størrelser. Hun havde også en til vs. Den kan bruges både i barnevognen, bilen, klapvognen og hun har elsket at putte i den.

vi har været rigtig glade for dem og den sidste var str. 80-100.

Anmeld

21. juni 2013

Bb3031

Til nyfødt str. 56 har jeg en fleecedragt i hvad jeg vil kalde normal tykkelse (billede nr. 1).

I str. 62 har jeg en lidt tykkere fleecedragt. I samme model har jeg også jakken (billede nr. 2 og 3).

Alle dele er fra Phister og Philina og den lidt tykkere fleecedragt samt fleecejakke, har jeg købt af en bruger her på baby.dk 

Jeg har termin slut oktober og tænker, at skal hun puttes i liften, får hun fleecedragten på og bliver hun puttet i vores Voksipose (billede nr. 4), bliver hun puttet i jakken  

Når hun vokser i en str. 68, tænker jeg at bruge lignende til hende, som jeg har i str. 62 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2013

modesty

pcoramt skriver:

En Voksi er guld værd! Og så behøver du ikke at købe køredragt.

Jeg fandt min brugt på dba til 500 kr. 

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

modesty skriver:

En Voksi er guld værd! Og så behøver du ikke at købe køredragt.

Jeg fandt min brugt på dba til 500 kr. 

hihihi her havde vi en ispind, hun lå BÅDE i fleecepose OG voksipose på een gang..og det var altså en basson baby med ulddyne..men selv nu sover hun i uldheldragt for ellers fryser hun og bliver syg.

Storebror sov også bare i voksien og når det var rigtig koldt med en trøje :-)

Anmeld

21. juni 2013

modesty

Nemesis skriver:

hihihi her havde vi en ispind, hun lå BÅDE i fleecepose OG voksipose på een gang..og det var altså en basson baby med ulddyne..men selv nu sover hun i uldheldragt for ellers fryser hun og bliver syg.

Storebror sov også bare i voksien og når det var rigtig koldt med en trøje :-)

Wow, ja hun må være kuldskær. 

Min dreng sov bare i sit almindelige bomuldstøj. Kun da det var aller koldest isvinter fik han en cardigan på.

Anmeld

21. juni 2013

ønskebørn74

Vi skal hve 2 af disse.. 

Anmeld

21. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
pcoramt skriver:

Brugte denne til Elina i vinters...
http://www.reimashop.dk/Kategorier/Outlet/Overt%C3 %B8j/Flyverdragter/Flyverdragt/Flyverdragt-Arcade/ p/510067-863

Den har været super god og pengene værd!

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.