Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønt Tillykke med graviditeten..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss-86 skriver: Skønt Tillykke med graviditeten..
Takker.
Noahmor skriver: Jeg har haft lavet en anonym tråd og en om mavesmerter, men vil nu lave en helt officiel "jeg er gravid" tråd. Jeg er nu 7+0 og er allerede ved at få mave på. Kan indtil videre nøjes med morgenkvalme og det er fantastisk ift. Sidst, hvor jeg kastede op hele dagen. Med vores søn havde jeg termin d. 30. Januar og denne gang: 30. Januar. Så bliver spændende om de skal dele fødselsdag. Kæresten er ved at vænne sig til tanken om at blive far til fire, men mon ikke det går.
Jeg har haft lavet en anonym tråd og en om mavesmerter, men vil nu lave en helt officiel "jeg er gravid" tråd.
Jeg er nu 7+0 og er allerede ved at få mave på. Kan indtil videre nøjes med morgenkvalme og det er fantastisk ift. Sidst, hvor jeg kastede op hele dagen.
Med vores søn havde jeg termin d. 30. Januar og denne gang: 30. Januar. Så bliver spændende om de skal dele fødselsdag.
Kæresten er ved at vænne sig til tanken om at blive far til fire, men mon ikke det går.
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128