Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Viiildt Kan slet ikke vente til at se om det er rigtigt eller forkert
Viiildt
Kan slet ikke vente til at se om det er rigtigt eller forkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Så må i igang så vi kan se om det holder Var det også med ring, eller din mors fornemmelse?
Så må i igang så vi kan se om det holder Var det også med ring, eller din mors fornemmelse?
grinny skriver: Det er lidt vildt hvis det er rigtigt Men du skulle vidst være noget med hvordan pulsen slår alt efter hvilket køn man bære? I dont know
Det er lidt vildt hvis det er rigtigt
Men du skulle vidst være noget med hvordan pulsen slår alt efter hvilket køn man bære? I dont know
Men mit kommende barn er ikke korrekt
Maja88 skriver: Men mit kommende barn er ikke korrekt
Nej men alligevel, hvis alle de andre gange er rigtige er det alligevel vildt hvis hun kan "gætte" rigtigt
MiichellaMalou skriver: Mega vildt. Og ifølge den får jeg tre børn i alt en dreng en pige også en dreng igen. Så er spændt på om det kan blive ved med at holde
Mega vildt. Og ifølge den får jeg tre børn i alt en dreng en pige også en dreng igen. Så er spændt på om det kan blive ved med at holde
Uhh spændende Kan godt li' sådan noget spådom
grinny skriver: Nej men alligevel, hvis alle de andre gange er rigtige er det alligevel vildt hvis hun kan "gætte" rigtigt
Ja jeg er den første forkerte ud af ja nok 20 spåede.. så er spændt på næste scanning om det var forkert til md
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128