Uge 34 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
2 synes godt om
15. juni 2013

banana3

Hvor er det fantastisk at være nået så langt.. Vi glæder os helt vildt til lillemanden kommer Tiden går så stærkt, og det er svært at følge med! Vi har så meget at se til begge 2, og jeg føler nogen gange, at jeg nærmest ikke har tid til at nyde graviditeten, fordi vi skal så meget hele tiden.. Vi er så småt ved at være klar, dog mangler vi lige at få gjort et par små ting færdige

Det lader til han har det helt fint den lille. Maven vokser ihvertfald som den skal.. Vi skal til ekstrascanning i næste uge for at se om han følger sin egen kurve, det er vi rigtig spændt på begge 2

Rigtig god weekend til jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Hvor er det fantastisk at være nået så langt.. Vi glæder os helt vildt til lillemanden kommer Tiden går så stærkt, og det er svært at følge med! Vi har så meget at se til begge 2, og jeg føler nogen gange, at jeg nærmest ikke har tid til at nyde graviditeten, fordi vi skal så meget hele tiden.. Vi er så småt ved at være klar, dog mangler vi lige at få gjort et par små ting færdige

Det lader til han har det helt fint den lille. Maven vokser ihvertfald som den skal.. Vi skal til ekstrascanning i næste uge for at se om han følger sin egen kurve, det er vi rigtig spændt på begge 2

Rigtig god weekend til jer...

kan kun give dig ret.. tiden går bare så stærkt det er helt vildt.

Kan godt forstå i glæder jer til han kommer det er også ved at være rigtig tæt på

Held og lykke med scanningen og det må være rart lige at se ham en ekstra gang

Anmeld

15. juni 2013

banana3

Rinepigen skriver:

kan kun give dig ret.. tiden går bare så stærkt det er helt vildt.

Kan godt forstå i glæder jer til han kommer det er også ved at være rigtig tæt på

Held og lykke med scanningen og det må være rart lige at se ham en ekstra gang

Ja, det er altid hyggeligt lige at få lov til at kigge ind hvordan får det med dig og din mave ?? hvor langt er du ved at være?

Anmeld

15. juni 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Ja, det er altid hyggeligt lige at få lov til at kigge ind hvordan får det med dig og din mave ?? hvor langt er du ved at være?

jamen jeg er 29+1 idag glæder mig til at nå de gyldne 30 uger hehe og maven vokser også bare derud af, så det går også fremad. kan så småt begynde at se en ende på det og glæder mig så meget til at møde vores lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.