Har givet mig selv en opsang ... en stor én af slagsen.
Det betyder, at jeg skal tage mig selv i nakken og komme igang - jeg er for 6 dage siden begyndt at supplere min kost med nupo/nutrilett - jeg jeg blander sgu produkterne, jeg er ligeglad
Kan nemlig bedst lige nupo's smoothies og deres cafe latte shake. MEN tilgengæld kan jeg bedre lide nutriletts barer og deres chokolade shake så der ryger lidt forskelligt ind - for hvis ikke jeg får variation så bliver jeg vanvittig
Spiser det som erstatning for morgenmad og som mellemmåltider (engang imellem også for frokost), spiser så normalt (men sundt) til aften og drikker masser vand. Har dog besluttet at have en ugentlig 'syndedag' - hvilket flere eksperter faktisk også anbefaler, hvis ikke man vil køre sur i det. Hver lørdag er derfor spis-og-drik-hvad-du-vil-dag, men væn ALTID tilbage igen fra søndag morgen 
Nå, men 6 dage er nu gået og jeg har lige nøjagtigt tabt 2 kg - det er da meget godt
Er i hvert fald tilfreds. Mit mål hedder 1 kg om ugen indtil de første 5-7 kg er tabt - herefter er alt over 0,5 kg om ugen tilfredsstillende ...
Anmeld