hmmmm. hvordan føles de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

DianaRJS

ja hvordan føles ligament smerter???

har aldrig haft den i nogle af mine andre graviditeter, men denne gang har jeg en voldsom "mavepine" føles egentligt som menstruations smerter, bare at de sidder  det helt forkerte sted?

nogle der sådan nogenlunde kan forklare hvordan de føles? de kommer AAAALTID når jeg skal sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

har aldrig haft den i nogle af mine andre graviditeter, men denne gang har jeg en voldsom "mavepine" føles egentligt som menstruations smerter, bare at de sidder  det helt forkerte sted?

nogle der sådan nogenlunde kan forklare hvordan de føles? de kommer AAAALTID når jeg skal sove

I siderne..

Anmeld

15. juni 2013

DianaRJS

ønskebarn74 skriver:

I siderne..

uhmn har ikke ondt i siderne, men et sted mellem navlen og underlivet, CA. der hvor min livmoder stopper på nuværende tidspunkt

Anmeld

15. juni 2013

l.kjoeller

DianaRJS skriver:

de føles som mens smerter

Anmeld

15. juni 2013

Clisolka

DianaRJS skriver:

Tidligere i denne graviditet følte jeg det som milde menssmerter - samme sted som du beskriver 

Anmeld

15. juni 2013

CroQuis

Mine føles som menssmerter ca nede omkring trussekanten, og lidt længere nede (vel ca der livmoderen sidder)  

De kommer og går som de har lyst, og nogle gange værre end andre.. Er SÅ overbevist om at mens kommer, hver eneste gang.. Men det har den ikke gjort endnu

Og nogle gange har jeg også nogle stik i siderne foran (inden for hofterne ca)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.