Hvilke hudplejeprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

220 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2013

MsDane

Godmorgen :-)

Må jeg høre, hvilke cremer, shampoo, balsam osv bruger I? Og hvad med make up? 

Synes det er en jungle med de skjulte tilsætningssstoffer.. Én ting er parabener, parfume og farve.. Men der er jo 100 andre ting man skal holde øje med! 

Så til jer derude, der har fundet de helt rette produkter og make up, der ikke skader baby, vil I dele ud af jeres ekspertise?

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

banana3

MsDane skriver:

Synes det er en jungle med de skjulte tilsætningssstoffer.. Én ting er parabener, parfume og farve.. Men der er jo 100 andre ting man skal holde øje med! 

Så til jer derude, der har fundet de helt rette produkter og make up, der ikke skader baby, vil I dele ud af jeres ekspertise?

God dag

Her hjemme bruger vi neutral, er overrasket over hvor god deres balsam egentlig er

Hvad male up angår så er det her hjemme nilens jord!

Anmeld

15. juni 2013

mommy1991

MsDane skriver:

God dag

Make up fra Nilens Jord, creme fra Matas og apoteket og shampoo bruger jeg det jeg plejer, fx respons, elvital etc. Prøvede at bruge noget uden parfume, men synes mit hår blev mærkeligt og tørt af det. Bruger også parfume til festlige lejligheder  

Anmeld

15. juni 2013

MsDane

Jeg har nemlig også prøvet forskellige shampoo og balsam, som bare ikke fungerer! Men må da helt klart prøve neutrals!

Er nilens jord 100% ok? Jeg bruger origins, tror I, at det er fint?

Anmeld

15. juni 2013

EnGodMor

Alt herhjemme er neutrale produkter. Make up har jeg dog undlade i begge graviditeter, og mens jeg ammede/ammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.