Hvor er min motivation :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
11 svar
6 synes godt om
14. juni 2013

LBK

Jeg fødte for 4 måneder siden. Jeg har 10 overflødige kilo lige midt på maven jeg sååå gerne vil af med

Men har absolut ingen motivation.. Går bare trist i seng hver aften fordi jeg tænker nu er der nu. Men så synder jeg hele dagen igennem som alle de andre foregående dage..

WHAT TO DO???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Kloster

LBK skriver:

Jeg fødte for 4 måneder siden. Jeg har 10 overflødige kilo lige midt på maven jeg sååå gerne vil af med

Men har absolut ingen motivation.. Går bare trist i seng hver aften fordi jeg tænker nu er der nu. Men så synder jeg hele dagen igennem som alle de andre foregående dage..

WHAT TO DO???

Kram kram kram

Først skal du finde ud af, hvad du vil...

Er det intens slankeKUR ell reel kostomlægning.

Hvordan vil du se ud? Bare flad mave ell sundhed/sund udstråling.

Tænker lidt at det tager tid at acceptere at man ser anderledes ud, når man har fået børn.

Tag 1 ting af gangen. Hvad vil du? Hvad er målet og hvordan mon du kommer dertil?

Din motivation er helt op til dig selv... Min motivation er fx billeder af hvordan jeg gerne vil se ud og hvordan jeg gerne vil føle mig. Jeg vil føle mig sund, have udstråling og føle velvære. Billederne er dem, jeg har smækket ind her. Hvordan jeg føler mig sund er ikke lig med at jeg har nogle bestemt tal på min vægt, men det er hele velværet, der tæller for mig.

Jeg har lidt extra på hofterne, men jeg løber 3 x ugen og har gjort det i 3½ år. Jeg spiser sundt og usundt. Der er harmoni i mit kostindtag og min motion.

Håber det har givet dig lidt tanker omkring netop dig og dine mål...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

LBK

Årr tak. 

Mit støtte problem er at jeg ikke kan holde mig væk fra chips og søde sager .. Det er VIRKeLiG et stort problem ..

Anmeld

16. juni 2013

Kloster

LBK skriver:

Årr tak. 

Mit støtte problem er at jeg ikke kan holde mig væk fra chips og søde sager .. Det er VIRKeLiG et stort problem ..

Smid det ud og køb det ikke igen

Anmeld

16. juni 2013

Majbrit P

LBK skriver:

WHAT TO DO???

Det er ok at du føler sådan - husk det!

Lev usundt men vær aktiv. Giv dig lov til at snyde de første måneder, men hold træning eller gåture ved lige.

Sørg for at gå en tur med barnevognen når du har spist.

og sørg for at drikke så meget vand som muligt

Vær positiv, ingen starter som vægt dronning fra dag 1.

Anmeld

16. juni 2013

Chili

LBK skriver:

WHAT TO DO???

Jeg har det præcis som dig!
Det er bare snart 8 måneder siden jeg fødte!

Er så sur og træt af min krop! Ved godt den ikke vil ligne sig selv, fordi man har fået et barn, men de 10 kilo ekstra man har siddende er super hårdere ... Prøver virkelig at holde mig i skindet, men så ser man lige et godt tilbud, og hvordan kan man lade være?

Har tænkt mig at prøve en ny strategi nu! Hver gang jeg får lyst til noget usundt, tager jeg prisen på det og smider i en sparegris og efter noget tid har jeg jo forhåbentlig nogle penge jeg kan bruge på at komme ting til mig selv

Håber det kan holde min motivation lidt oppe!

Anmeld

17. juni 2013

LBK

Kloster skriver:

Smid det ud og køb det ikke igen

Vi har faktisk ikke rigtig noget liggende. Men så kan fx nutella gøre det ;( så kommer vennerne liige og har e pose et eller andet med og når det så ligger der KAN jeg ikke lade det være

Anmeld

17. juni 2013

LBK

Chili skriver:

Jeg har det præcis som dig!
Det er bare snart 8 måneder siden jeg fødte!

Er så sur og træt af min krop! Ved godt den ikke vil ligne sig selv, fordi man har fået et barn, men de 10 kilo ekstra man har siddende er super hårdere ... Prøver virkelig at holde mig i skindet, men så ser man lige et godt tilbud, og hvordan kan man lade være?

Har tænkt mig at prøve en ny strategi nu! Hver gang jeg får lyst til noget usundt, tager jeg prisen på det og smider i en sparegris og efter noget tid har jeg jo forhåbentlig nogle penge jeg kan bruge på at komme ting til mig selv

Håber det kan holde min motivation lidt oppe!

Det var da en mulighed

Anmeld

17. juni 2013

l.kjoeller

LBK skriver:

WHAT TO DO???

tror motivationen kommer når den lille er lidt ældre og du får lidt mere overskud. men ellers er det med at sætte dig nogle små delmål der ikke kræver for meget energi. eksempelvis. skær ned på kulhydrater og træn lidt. når kiloerne begynder at ryge kommer motivationen

Anmeld

17. juni 2013

Chili

LBK skriver:

Det var da en mulighed

Ja, så kan man belønne sig selv med noget lækkert tøj eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.