Så er jeg sgu inde i uge 30 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
4 synes godt om
14. juni 2013

Troldemommi

For filan hvor dræner tiden afsted, jeg syntes lige jeg har testet positiv og nu er der kun 75 dage tilbage til termin

Jeg er begyndt at have lidt ondt i lysken, maven er stor og rund og tung men jeg kan heldigvis stadig passe mit job som Socialrådgiver, selvom jeg må tage det lidt mere med ro end jeg plejer.

Jeg går af den 19 Juli og så skal der bare bygges rede

Jeg er ved at lave mig en liste over de ting vi mangler til Daniels ankomst, det er jo en helt ny verden der åbner sig for en, en grøn og blå verden

Johanne snakker tit om babyer, hendes dukker får nu langt mere opmærksomhed end før, tror måske det er hendes måde at prøve at forstå på, hun klapper tit min mave, ligger på den og kysser den, og da hun ellers er meget glade for babyer så er jeg ikke nervøs for hvordan hun takler det ny liv som storesøster der venter hende.

Lige en lille status herfra, håber i alle får en dejlig fredag aften, jeg har sendt jeppe på drengetur i Århus så når Johanne sover så skal jeg nyde lidt alene-tid  sammen med en lille pose guf

Monica 29+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

BigHope13

Monica P skriver:

For filan hvor dræner tiden afsted, jeg syntes lige jeg har testet positiv og nu er der kun 75 dage tilbage til termin

Jeg er begyndt at have lidt ondt i lysken, maven er stor og rund og tung men jeg kan heldigvis stadig passe mit job som Socialrådgiver, selvom jeg må tage det lidt mere med ro end jeg plejer.

Jeg går af den 19 Juli og så skal der bare bygges rede

Jeg er ved at lave mig en liste over de ting vi mangler til Daniels ankomst, det er jo en helt ny verden der åbner sig for en, en grøn og blå verden

Johanne snakker tit om babyer, hendes dukker får nu langt mere opmærksomhed end før, tror måske det er hendes måde at prøve at forstå på, hun klapper tit min mave, ligger på den og kysser den, og da hun ellers er meget glade for babyer så er jeg ikke nervøs for hvordan hun takler det ny liv som storesøster der venter hende.

Lige en lille status herfra, håber i alle får en dejlig fredag aften, jeg har sendt jeppe på drengetur i Århus så når Johanne sover så skal jeg nyde lidt alene-tid  sammen med en lille pose guf

Monica 29+2

Åh hvor lyder det bare lækkert det hele, tiden flyver afsted håber de næste ti uger også må føles hurtig for dig
bliver dejligt at kunne gå af i næste mdr og bare gøre klar til hans ankomst

hun lyder da bestemt klar og bevidst om at blive storesøster

Anmeld

14. juni 2013

Troldemommi

BigHope13 skriver:

Åh hvor lyder det bare lækkert det hele, tiden flyver afsted håber de næste ti uger også må føles hurtig for dig
bliver dejligt at kunne gå af i næste mdr og bare gøre klar til hans ankomst

hun lyder da bestemt klar og bevidst om at blive storesøster

Ja jeg er også så glad, kan stadig ikke helt forstå at vi er blevet velsignede med endnu en lille baby Er bare så taknemlig

Monica

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Hvor er det altså skønt 

Og fantastisk navn I har fundet til lillebror 

Her ventes der også i spænding på babyen, maven bliver krammet, og der bliver ofte spurgt til hvor høj babyen er, og om den snart kommer 

Anmeld

16. juni 2013

Troldemommi

Nessie skriver:

Hvor er det altså skønt 

Og fantastisk navn I har fundet til lillebror 

Her ventes der også i spænding på babyen, maven bliver krammet, og der bliver ofte spurgt til hvor høj babyen er, og om den snart kommer 

Ja vi syntes Daniel er sådan et dejligt drengenavn 

vi er da ret tætte i vores graviditeter kan jeg se, jeg vidste godt du var gravid men ikke at du var så langt henne  Ved du hvad i skal have for en?

Monica 29+4

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

Monica P skriver:

Ja vi syntes Daniel er sådan et dejligt drengenavn 

vi er da ret tætte i vores graviditeter kan jeg se, jeg vidste godt du var gravid men ikke at du var så langt henne  Ved du hvad i skal have for en?

Monica 29+4

Det er også et skønt drengenavn 

Ja, vi er da ret tæt, hvis vi boede tættere på hinanden kunne vi risikere at ende på samme stue på sygehuset 

Vores skulle være en pige, nu skal vi så bare blive enige om et navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.