Mærke baby - Kildrende fornemmelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. juni 2013

SKbaby

Hej alle

Jeg er 17+3 idag og tror efterhånden, at jeg er begyndt at mærke baby meget blidt.

I starten var det lidt boblen. Nu synes jeg, at det decideret kilder på indersiden af maven en gang i mellem. Kan det mon være baby eller er det noget helt andet?

Et andet spørgsmål. Jeg jeg har ondt i underlivet/underdelen af maven. Lidt ligesom menstruationssmerter, bare svagere. Er det noget man skal være bekymret for eller er det bare ligamentsmerter?

God dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Clisolka

SKbaby skriver:

Hej alle

Jeg er 17+3 idag og tror efterhånden, at jeg er begyndt at mærke baby meget blidt.

I starten var det lidt boblen. Nu synes jeg, at det decideret kilder på indersiden af maven en gang i mellem. Kan det mon være baby eller er det noget helt andet?

Et andet spørgsmål. Jeg jeg har ondt i underlivet/underdelen af maven. Lidt ligesom menstruationssmerter, bare svagere. Er det noget man skal være bekymret for eller er det bare ligamentsmerter?

God dag til alle

Det kan sagtens være baby du mærker nu - jeg mærkede min datter 17+4 som førstegangsgravid 

Det lyder til at være ligamentsmerter. Dem døjede jeg også meget af og gør stadig (26+5) 

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

Det kunne sagtens lyde som baby
Synes det lyder som ligament smerter

Anmeld

14. juni 2013

SKbaby

Babymor2010 skriver:

Det kan sagtens være baby du mærker nu - jeg mærkede min datter 17+4 som førstegangsgravid 

Det lyder til at være ligamentsmerter. Dem døjede jeg også meget af og gør stadig (26+5) 

Weee Har bare ventet på at mærke baby. Jeg tror det er den. Det bliver spændende at se den til misdannelsesscanning. Det er efterhånden læææænge siden, vi sidst så den.

Anmeld

14. juni 2013

SKbaby

Maja84 skriver:

Det kunne sagtens lyde som baby
Synes det lyder som ligament smerter

Iih hvor dejligt. Det begynder jeg nemlig også at tro

Anmeld

14. juni 2013

tankai

SKbaby skriver:

Hej alle

God dag til alle

Jeg havde flere gange følt, at jeg mærkede noget, men var slet ikke sikker.. er nu 21+3, og slet ikke i tvivl om, at det var baby jeg mærkede helt tilbage for 3 uger siden.. 

Så chancen for at det er baby du kan mærke, er rimelig god.. 

Anmeld

14. juni 2013

Kløver

SKbaby skriver:

Iih hvor dejligt. Det begynder jeg nemlig også at tro

Jeg synes også det boblede i starten og følte lidt som en lille fisk der slog med halen. Sikker på det er den bette, der giver lyd fra sig

Anmeld

14. juni 2013

SKbaby

tankai skriver:

Jeg havde flere gange følt, at jeg mærkede noget, men var slet ikke sikker.. er nu 21+3, og slet ikke i tvivl om, at det var baby jeg mærkede helt tilbage for 3 uger siden.. 

Så chancen for at det er baby du kan mærke, er rimelig god.. 

Fedt Det er jeg efterhånden også begyndt at tro på. Det er simpelthen så vild en følelse. Glæder mig til spark og glæder mig til min mand også kan begynde at mærke med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.