Er lidt skuffet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2013

grinny

Synes godt nok jeg er skuffet over denne gruppe!

Man får ingen svar eller noget som helst. Har lagt et indlæg op med NF, og jeg viser stolt vores lille baby frem og der er 1!! der skriver et svar, men 25 der har kigget? 

Troede denne gruppe var til at dele ting og fortælle om både godt og skidt, men synes godt nok der er lidt lamt herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

mrhl

grinny skriver:

Synes godt nok jeg er skuffet over denne gruppe!

Man får ingen svar eller noget som helst. Har lagt et indlæg op med NF, og jeg viser stolt vores lille baby frem og der er 1!! der skriver et svar, men 25 der har kigget? 

Troede denne gruppe var til at dele ting og fortælle om både godt og skidt, men synes godt nok der er lidt lamt herinde

Kan godt forstå dig. Har lige set dit indlæg, og tillykke med den gode scanning :-) det er bare en fantastisk oplevelse. Personligt har jeg svært ved at huske at gå herind og se om der er sket noget, og jeg er ikke den bedste til at oprette nye emner. Det kunne egentlig være meget rart hvis man fik en notifikation hver gang der var ny aktivitet herinde.. Det ville i hvert fald hjælpe mig til at komme herind. Og der sker jo ikke så vildt meget herinde at jeg automatisk husker lige at chekke ;-) for faktisk synes jeg det er rart at høre fra jer, som er nogenlunde ligeså langt henne som mig.

Hav en god aften.
-Mille 15+5

Anmeld

14. juni 2013

grinny

mrhl skriver:

Kan godt forstå dig. Har lige set dit indlæg, og tillykke med den gode scanning :-) det er bare en fantastisk oplevelse. Personligt har jeg svært ved at huske at gå herind og se om der er sket noget, og jeg er ikke den bedste til at oprette nye emner. Det kunne egentlig være meget rart hvis man fik en notifikation hver gang der var ny aktivitet herinde.. Det ville i hvert fald hjælpe mig til at komme herind. Og der sker jo ikke så vildt meget herinde at jeg automatisk husker lige at chekke ;-) for faktisk synes jeg det er rart at høre fra jer, som er nogenlunde ligeså langt henne som mig.

Hav en god aften.
-Mille 15+5

Du har ret i det med notifikationen, det er virkelig noget bøvl at man kun får hvis man er citeret! Måske man skulle skrive til en moderator

Jeg vil også gerne følge andre fordi det er spændende og for mange af os nyt. Især når vi kommer derhen hvor man begynder at kunne mærke liv, så er det sjovt at se hvornår andre mærker og hvor tit osv.  

Anmeld

15. juni 2013

Lotus86

Jeg glemmer også at gå ind at tjekke om der er sket noget herinde. Men de har også lavet om på det, for sidst jeg var med i en terminsgruppe og havde den som favorit, de kunne jeg se den på foriden, og på den måde så man med det samme, om der var sket noget nyt, men synes bestemt også, de ville være en fordel, hvis man fik en notifikation når der bliver skrevet noget.

Ellers kan jeg anbefale www.min-mave.dk, der er fuld knald i terminsgruppen på Facebook, det er virkelig hyggeligt

Anmeld

15. juni 2013

grinny

Vil lige sige at man stadig kan vælge terminsgrupper som favorit, så kan man se når der sker noget

Anmeld

16. juni 2013

Lotus86

grinny skriver:

Vil lige sige at man stadig kan vælge terminsgrupper som favorit, så kan man se når der sker noget

Jeg har den gruppe som favorit, men jeg kan alligevel ikke se noget før jeg går ind i gruppen. ??

Anmeld

16. juni 2013

grinny

Lotus86 skriver:

Jeg har den gruppe som favorit, men jeg kan alligevel ikke se noget før jeg går ind i gruppen. ??

Har lige lavet et paint billede 

Det man ser er den normale forside, hvis man så trykker på favoritter (den røde ring) kommer der en favorit "forside" af alt det man selv har valgt som favorit 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

Lotus86

grinny skriver:

Har lige lavet et paint billede 

Det man ser er den normale forside, hvis man så trykker på favoritter (den røde ring) kommer der en favorit "forside" af alt det man selv har valgt som favorit 

Ja det ved jeg Men førhen kunne man se det automatisk på forsiden, for jeg glemmer gruppen, så glemmer at trykke deroppe

Anmeld

16. juni 2013

grinny

Lotus86 skriver:

Ja det ved jeg Men førhen kunne man se det automatisk på forsiden, for jeg glemmer gruppen, så glemmer at trykke deroppe

Nåå  

Ja så kan jeg godt se problemet 

Anmeld

20. juni 2013

Mami_Ravn

Jeg synes også vi skal være bedre.. Det kunne måske også være fedt hvis nogen af os mødtes når vi kom lidt længere hen... Det ved jeg min veninde har gjort med sin gruppe selvfølgelig ikke alle, men en 8-10 stykker var de dog  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.