Er jeg den eneste??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. juni 2013

NumberOne

Kære brugere.. jeg er ny herinde og glæder mig til at deltage i forummet, samt dele mine glæder sammen med jer.. Jeg fik hjemmesiden anbefalet af min lillesøster og indtil videre har jeg kun fået postitive indtryk..

Jeg har et lille spørgsmål..

Jeg er 13 uger henne i min graviditet og føler mig ofte meget dårlig tilpas. Mest i disse tider, hvor min krop har behov for at slappe af, og derfor ender det tit med en lille lur. Hver evig eneste gang er det et helvede at stå op, da jeg får den klammeste følelse af ubehag. Hver gang fortryder jeg at falde i søvn, men når kroppen har brug for det, kan jeg heller ikke undvære den. Jeg får bl.a. en dårlig smag i munden.

Er der nogen herinde der kan genkende situationen?

Mange tak på forhånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Maja88

NumberOne skriver:

Kære brugere.. jeg er ny herinde og glæder mig til at deltage i forummet, samt dele mine glæder sammen med jer.. Jeg fik hjemmesiden anbefalet af min lillesøster og indtil videre har jeg kun fået postitive indtryk..

Jeg har et lille spørgsmål..

Jeg er 13 uger henne i min graviditet og føler mig ofte meget dårlig tilpas. Mest i disse tider, hvor min krop har behov for at slappe af, og derfor ender det tit med en lille lur. Hver evig eneste gang er det et helvede at stå op, da jeg får den klammeste følelse af ubehag. Hver gang fortryder jeg at falde i søvn, men når kroppen har brug for det, kan jeg heller ikke undvære den. Jeg får bl.a. en dårlig smag i munden.

Er der nogen herinde der kan genkende situationen?

Mange tak på forhånd..

Spiser du jern

Anmeld

14. juni 2013

B&J

Maja88 skriver:

Spiser du jern

jeg tænkte også straks jern..

få evt taget en blodprøve og se om der evt er noget andet du mangler hvis du spiser jern

Anmeld

14. juni 2013

NumberOne

i forbindelse med min graviditet er jeg begyndt at tage Amino jern, som er målretet gravide, hvilket I sikkert også kender til. Jeg fandt ud af, at jeg var gravid, da jeg var ca. 5 uger henne, og siden tager jeg jern pillerne.
Men I opfrordrer mig til at søge læge, for at få taget en blodprøve, så de kan tjekke hvad jeg ellers mangler af vitaminer og mineraler eller??

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

NumberOne skriver:

i forbindelse med min graviditet er jeg begyndt at tage Amino jern, som er målretet gravide, hvilket I sikkert også kender til. Jeg fandt ud af, at jeg var gravid, da jeg var ca. 5 uger henne, og siden tager jeg jern pillerne.
Men I opfrordrer mig til at søge læge, for at få taget en blodprøve, så de kan tjekke hvad jeg ellers mangler af vitaminer og mineraler eller??

Gravitamin, så skulle du være dækket godt ind

Anmeld

14. juni 2013

NumberOne

tak for svarene De damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.