Hvor meget har i givet for jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
9 svar
6 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

ja vi har været sammen en del år og vi har snakket om vi vil hellere spare pengene op også først invitere når pengene er der vi har snakket om at tage på restaurant for så meget er det ikke man sparer ved at holde det selv vi har fundet en perfekt restaurant hvor vi skal give ca 13000 kr for 40 mennesker det synes jeg er okay selvfølgelig kommer drikkevarer oveni men så skal man ikke klare noget som helst og man skal bare nyde sin store dag vi regner umiddelbart med ca 60.000 kr det er dog uden bryllupsrejse den vil jeg rigtig gerne have med så der går nok lidt tid inden vi skal giftes men det føles rart at man har alle pengene så man ikke kommer til at mangle noget, det skal bare være en helt perfekt dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

ja vi har været sammen en del år og vi har snakket om vi vil hellere spare pengene op også først invitere når pengene er der vi har snakket om at tage på restaurant for så meget er det ikke man sparer ved at holde det selv vi har fundet en perfekt restaurant hvor vi skal give ca 13000 kr for 40 mennesker det synes jeg er okay selvfølgelig kommer drikkevarer oveni men så skal man ikke klare noget som helst og man skal bare nyde sin store dag vi regner umiddelbart med ca 60.000 kr det er dog uden bryllupsrejse den vil jeg rigtig gerne have med så der går nok lidt tid inden vi skal giftes men det føles rart at man har alle pengene så man ikke kommer til at mangle noget, det skal bare være en helt perfekt dag

Jeg tror nok vi havde 46 gæster, og med alt undtagen min kjole så kom det til at koste lige under 30.000, hvis man er lidt kreativ så behøver det ikke at koste en herregård at blive gift

Held og lykke med brylluppet, det er skønt at være gift

Monica 29+2

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg tror nok vi havde 46 gæster, og med alt undtagen min kjole så kom det til at koste lige under 30.000, hvis man er lidt kreativ så behøver det ikke at koste en herregård at blive gift

Held og lykke med brylluppet, det er skønt at være gift

Monica 29+2

nej ved godt at man kan gøre det for 30.000 eller endda mindre, et bryllup er jo kun hvad man gør det til men vil bare rigtig gerne have en uforglemmelig dag, tænke tilbage på dagen som er den største dag i hele mit liv og så har jeg ikke lyst til at spare på noget, og os derfor vi lidt vælger at det skal være på en restaurant for så har man klaret den med tjener og mad + drikkevarer + lokale på een gang så kan vi bare nyde vores dag fuldt ud

Anmeld

14. juni 2013

ModerNatur

Vi brugte ca 50.000 og vi var lige omkring 60..

Festen blev holdt i forsamlingshus, men med catering-firma der sørgede for ALT.. Jeg fik aller nådigst lov at pynte borde

Anmeld

14. juni 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Vi var 97 gæster, holdte det hjemme, kostede 30.000 og festede med (levende) musik til kl. 06

Anmeld

14. juni 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

nej ved godt at man kan gøre det for 30.000 eller endda mindre, et bryllup er jo kun hvad man gør det til men vil bare rigtig gerne have en uforglemmelig dag, tænke tilbage på dagen som er den største dag i hele mit liv og så har jeg ikke lyst til at spare på noget, og os derfor vi lidt vælger at det skal være på en restaurant for så har man klaret den med tjener og mad + drikkevarer + lokale på een gang så kan vi bare nyde vores dag fuldt ud

Det er altså ikke hvor mange penge du bruger på dit bryllup der afgør hvor uforglemmeligt bryllup du får, hvis du tror det så syntes jeg du er forkert på den, det vigtigste er da at du siger ja til den rigtige.

Monica

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Det er altså ikke hvor mange penge du bruger på dit bryllup der afgør hvor uforglemmeligt bryllup du får, hvis du tror det så syntes jeg du er forkert på den, det vigtigste er da at du siger ja til den rigtige.

Monica

nej jeg er ikke forkert på den det er min mening og den der tæller da det er mig og min kærestes store dag!

Anmeld

14. juni 2013

Faith

Omkring 40.000. Et "budgetbryllup" men alligevel en af de lykkeligste dage i mit liv. Det behøver ik koste spidsen af en jetjager for at være et fantastisk bryllup.

Anmeld

14. juni 2013

NinaNymannMadsen

vi skal blive 60 ca og har et budget på 15000 og det holder ganske fint

Anmeld

14. juni 2013

Ciss

Vi havde ikke så mange penge, så vores bryllup kostede ca 15000 for 8 år siden. Vi sparede op.

Vi var 30 stk og byens bedste kok lavede en treretters festmiddag til os, udvalgte vine til og lokalet var en gammel historisk bygning. Middagen kostede det meste, så resten af udgifterne var ikke så store, min mor syede kjolen, brudebilen var lånt af en ven af svigerfar, vi bestilte bryllupskagen (ikke så stor, vi var jo bare 30), men resten af kagerne var lavet af familien. Vi havde to blomsterdekorationer, som både blev brugt i kirken og i festlokalet - i tillæg til brudebuketten (som var en almindelig buket, hvor jeg havde valgt, hvilke blomster, som skulle i). En ven fotograferede for os, og vi brugte bare rimelige og almindelige invitationskort og takkekort. Min mand lejede tøj for dagen og jeg havde en frisk rose i håret i stedet for slør, tiara osv.

Vi havde en fantastisk dag og en mindeværdig middag, som var det, vi virkelig ønskede at give vores gæster.

Vi havde ingen bryllupsrejse, men min mand havde lejet brudesuiten på hotellet som overraskelse til mig.

For os var det rigtigt at gøre det på den måde - men det er klart, med det dobbelte antal gæster og om man gerne vil gøre det stort, så koster det en god del mere. Jeg er glad for, at vi ikke ventede alle de år, det ville tage at spare sammen til noget i den stil. Vores dag var stor og uforglemmelig og jeg tænker stadig ofte på den og husker detaljerne med glæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.