Sexe før fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
8 svar
6 synes godt om
14. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg syntes ikke der sker noget efter vi har sexede her hjemme. Har endda lagt med benene i vejret for at holde ''det'' inde et godt stykke tid efter vi har sexet,.!

- Nogle der har nogle super råd til hvordan jeg kan hjælpe fødslen igeng.?

,.-' utålmodige'-.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja jeg syntes ikke der sker noget efter vi har sexede her hjemme. Har endda lagt med benene i vejret for at holde ''det'' inde et godt stykke tid efter vi har sexet,.!

,.-' utålmodige'-.,

Ja.. Tålmodighed bebs kommer når bebs er klar og alverdens husråd virker ik slap du af i stedet og nyd roen for Det hele går løs

Anmeld

14. juni 2013

Muffinmus

Du er hverken den første eller sidste til at spørge, men svaret er desværre det samme:kr
Det er minimalt det du kan gøre.din krop går i fødsel når den frigiver hormoner bla der er med til at klargører din krop..det gør sæd som sådan ikke med mindre du får meget...og vi snakker knald hele dagen en måned i træk meget
Din krop sætter i gang når den er moden til at føde babyen, ikke fordi du synes babyen skal ud lige nu og her
Nogle gange kan man være heldig at F.eks en orgasme sætter lidt skub i, men kun hvis du i forvejen ville være gået i fødsel kort efter, ikke tre dage efter, men lige efter selv. Du kan som sådan ikke ba frem provokere en fødsel og kunne du ville det ikke være hensigtsmæssigt for hverken dig eller barnet. Ellers havde sygehusene jo bare sat alle i gang til termin. Bestil tid til en tur i biffen ,spis ude med en veninde, find noget andet at tænke. End at du VIL føde nu, for det sker når det sker.

Anmeld

14. juni 2013

2babygirls

Anonym skriver:

,.-' utålmodige'-.,

Vi knaldede på terminsdagen, og 10 dage senere blev baby tvunget ud med igangsættelse.

Anmeld

14. juni 2013

StudPsyk

2babygirls skriver:

Vi knaldede på terminsdagen, og 10 dage senere blev baby tvunget ud med igangsættelse.

Og vi gjorde det for første gang i LANG tid dagen inden jeg gik i fødsel. Men jeg ved, at det ikke havde noget som helst at gøre med at fødslen startede - det var tilfældigt!

TS: Det er virkelig surt at få at vide, og det forstår jeg godt (jeg er gået til 41+1 og 41+3), men der er desværre ikke noget du kan gøre for at fremtvinge fødslen

Anmeld

14. juni 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Og vi gjorde det for første gang i LANG tid dagen inden jeg gik i fødsel. Men jeg ved, at det ikke havde noget som helst at gøre med at fødslen startede - det var tilfældigt!

TS: Det er virkelig surt at få at vide, og det forstår jeg godt (jeg er gået til 41+1 og 41+3), men der er desværre ikke noget du kan gøre for at fremtvinge fødslen

Nej, de lømler har deres egen agenda om det ramler ind i motion, sex eller h ad ved jeg, så kommer de først når de er klar.

Anmeld

14. juni 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Det er ikke sikkert. Som jeg har forstået det, er det normalt at kvinden får et pludseligt overskud af energi når det er ved at være oppe over. Måske brugte du dit overskud på en god og konstruktiv måde

Anmeld

14. juni 2013

AnthonsMor

Pikku Myy skriver:

Det er ikke sikkert. Som jeg har forstået det, er det normalt at kvinden får et pludseligt overskud af energi når det er ved at være oppe over. Måske brugte du dit overskud på en god og konstruktiv måde

Det gjorde jeg godt nok ikkr! Måske fordi jeg blev sat igang?

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Pikku Myy skriver:

Haha, det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.