mislinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
9 svar
5 synes godt om
14. juni 2013

DianaRJS

ja nu er de 14 dage gamle, og drengene er begyndt at spørger hvor de skal hen når vi ikke kan have dem mere om 2½ månede

derfor hvis i kender nogen der mangler, eller kunne tænke sig en killing efter sommerferien må i meget gerne sige til

der er godt nok 4 på billedet, MEN vi måtte desværre få den ene aflivet her til morgen efter en rygskade der gjorde den ikke kunne bruge hele frontpartiet. Det er desværre en skade missemor har lavet på den da hun har lagt sig på den mens den har lagt med "knæk" i ryggen, men er desværre hvad der sker.  men de 3 andre er blevet tjekket hos dyrelægen og er alle sunde og raske   og ifølge dr dyr, er de så store nu at det ikke vil kunne ske ved de andre

der er 2 hunkatte en hvid med sorte pletter  og en grå og så er den en hvid hankat kun med afmærkning på hovedet

og ja er tidligt jeg begynder at spekulere på hvor de skal hen, MEN vil også gerne de kommer et sted hen hvor de bliver elsket ligeså meget som vi har elsket deres mor, og som drengene elsker de små killinger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

MortilElias2010

DianaRJS skriver:

ja nu er de 14 dage gamle, og drengene er begyndt at spørger hvor de skal hen når vi ikke kan have dem mere om 2½ månede

derfor hvis i kender nogen der mangler, eller kunne tænke sig en killing efter sommerferien må i meget gerne sige til

der er godt nok 4 på billedet, MEN vi måtte desværre få den ene aflivet her til morgen efter en rygskade der gjorde den ikke kunne bruge hele frontpartiet. Det er desværre en skade missemor har lavet på den da hun har lagt sig på den mens den har lagt med "knæk" i ryggen, men er desværre hvad der sker.  men de 3 andre er blevet tjekket hos dyrelægen og er alle sunde og raske   og ifølge dr dyr, er de så store nu at det ikke vil kunne ske ved de andre

der er 2 hunkatte en hvid med sorte pletter  og en grå og så er den en hvid hankat kun med afmærkning på hovedet

og ja er tidligt jeg begynder at spekulere på hvor de skal hen, MEN vil også gerne de kommer et sted hen hvor de bliver elsket ligeså meget som vi har elsket deres mor, og som drengene elsker de små killinger

Kan du få taget flere billeder af drenge-katten?  Ham vil jeg gerne se lidt nærmere på. 

Anmeld

15. juni 2013

Faith

Årh hvor er de kære

De hvide ligner vores hunkat Frida.

Anmeld

15. juni 2013

DianaRJS

MortilElias2010 skriver:

Kan du få taget flere billeder af drenge-katten?  Ham vil jeg gerne se lidt nærmere på. 

har faktisk vist sig der er 2 det er bare mig der havde hmm fejlkigget

Men får lige taget billeder af hver især og smidt op

Anmeld

16. juni 2013

MortilElias2010

DianaRJS skriver:

har faktisk vist sig der er 2 det er bare mig der havde hmm fejlkigget

Men får lige taget billeder af hver især og smidt op

Så får du altså et lille sprødt Thihi med i seng  Det kan jo ske og god ide med separate billeder 

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

MortilElias2010 skriver:

så fik jeg taget billeder...

beklager meget hvis de ikke er så gode, men de små er altså ikke helt så samarbejdsvillige

der er 2 hanner, jeg havde bare fejlvurderet den grå lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

så fik jeg taget billeder...

beklager meget hvis de ikke er så gode, men de små er altså ikke helt så samarbejdsvillige

der er 2 hanner, jeg havde bare fejlvurderet den grå lidt

Aij hvor er de altså bare så nuttet

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Aij hvor er de altså bare så nuttet

de er super søde ja, den grå er et hit herhjemme, og hvis vi kunne ville nu også gerne selv beholde den MEN synes måske det er nok med en kat 2 "store børn" og tvillinger på vej i vores lille hjem så vi må desværre af med dem her efter sommerferien når de er gamle nok

men hun katten er næsten magen til hannen bortset fra hun har nogle pletter på ryggen også

Anmeld

16. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

de er super søde ja, den grå er et hit herhjemme, og hvis vi kunne ville nu også gerne selv beholde den MEN synes måske det er nok med en kat 2 "store børn" og tvillinger på vej i vores lille hjem så vi må desværre af med dem her efter sommerferien når de er gamle nok

men hun katten er næsten magen til hannen bortset fra hun har nogle pletter på ryggen også

Ja så er der da også nok at se til
Ville gerne have kat igen, men da vi jo ikke ved om bassen kan tåle dyr når han kommer ud så tør jeg ikke rigtig tage chancen, da jeg ikke vil stå i det med at skulle af med den igen

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Ja så er der da også nok at se til
Ville gerne have kat igen, men da vi jo ikke ved om bassen kan tåle dyr når han kommer ud så tør jeg ikke rigtig tage chancen, da jeg ikke vil stå i det med at skulle af med den igen

nej kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.