Åhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. juni 2013

Guldet

Hej .. arh hvorfor skal jeg også gå og gøre mig selv nervøs. Sagen er den at i sidste tirsdags var jeg til jordermoder, men hørte ikke hjertelyd.. Nu er jeg bare nervøs, kunne godt ha brugt at høre det. Kan man ringe til jordermoder og fortælle at man er nervøs? Er 15 plus 4 idag. Anden gangs gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Benjamins'mor

Det kan du sagtens, men tror det er nemmere bare at ringe ned til lægen, de kan måske give dig en tid allerede idag hvor de lytter hjertelyd.

Anmeld

14. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Du kan evt købe en hjertemonitor. Sådan en har jeg og det er guld værd til når jeg bliver hysterisk.

Anmeld

14. juni 2013

BigHope13

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej .. arh hvorfor skal jeg også gå og gøre mig selv nervøs. Sagen er den at i sidste tirsdags var jeg til jordermoder, men hørte ikke hjertelyd.. Nu er jeg bare nervøs, kunne godt ha brugt at høre det. Kan man ringe til jordermoder og fortælle at man er nervøs? Er 15 plus 4 idag. Anden gangs gravid

Tror ikke du skal være nervøs, det vist ret tidligt at lede efter hjertelig der, min jordemoder ville ihvertfald ikke
jeg var så ved hende 18+4 igen og der havde hun også sine problemer med at finde lyden og alt er i skønneste orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.