Hvorfor er hun så ulykkelig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

DKTiha

Min lille pige er idag 1 uge gammel og hun har idag og igår været noget så utrøstelig ! Hun får mme da jeg ikke producere mælk overhovedet som jeg troede (hun får allimio) eller hvad det nu hedder.. Hun har haft afføring flere gange idag og hun tisser os godt .. Men hun er umulig og trøste ! Og er ved at gå helt kold i det fordi manden er den som pt er mor agtig for hende fordi jeg som skrevet i tidligere tråd ligger med mange smerter plus infektion (efter det blev bekræftet idag) .. Efter kejsersnittet fik jeg morfin piller og nogen andre smertestillende sammen med panodil..kan det være det som genere hende nu ? Altså for ammede jo i starten indtil for 2dage siden ? Så tænker om det er en form for "bivirkning"? .. Ellers har i så nogen ide til hvad det kan være ? Hun er ikke for varm - hun spiser fint - er meget kontakt søgende når hun er i afslappet mode. Men hun græder hele tiden og har sammenlagt sovet 3 timer idag sådan ón and off. ..hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

Min lille pige er idag 1 uge gammel og hun har idag og igår været noget så utrøstelig ! Hun får mme da jeg ikke producere mælk overhovedet som jeg troede (hun får allimio) eller hvad det nu hedder.. Hun har haft afføring flere gange idag og hun tisser os godt .. Men hun er umulig og trøste ! Og er ved at gå helt kold i det fordi manden er den som pt er mor agtig for hende fordi jeg som skrevet i tidligere tråd ligger med mange smerter plus infektion (efter det blev bekræftet idag) .. Efter kejsersnittet fik jeg morfin piller og nogen andre smertestillende sammen med panodil..kan det være det som genere hende nu ? Altså for ammede jo i starten indtil for 2dage siden ? Så tænker om det er en form for "bivirkning"? .. Ellers har i så nogen ide til hvad det kan være ? Hun er ikke for varm - hun spiser fint - er meget kontakt søgende når hun er i afslappet mode. Men hun græder hele tiden og har sammenlagt sovet 3 timer idag sådan ón and off. ..hjælp

Tænker at det måske kan være noget med maven der driller hende. Mme er lidt hårdere for maven end almindelig modermælk. 

Min datter havde også en del mave problemer da vi dengang skiftede over til mme og var til tider også ret ked.

Anmeld

14. juni 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Tænker at det måske kan være noget med maven der driller hende. Mme er lidt hårdere for maven end almindelig modermælk. 

Min datter havde også en del mave problemer da vi dengang skiftede over til mme og var til tider også ret ked.

Kan hun godt have ondt i maven sådan rigtigt når hun har haft afføring flere gange ? Må indrømme at idag er det 10 gange bedre der er ingen problemer med gråd osv endnu

Anmeld

14. juni 2013

Baby2010/2013

Det må være Allomin hun får 

Jeg syntes også det lyder til at være maven der kunne være lidt vrøvl med. Du skal først lige snakke med din SP før du gør noget, men da min søn var lille fik han også Allomin, hvor vi så supplerede med én flaske Grøn Allomin Syrnet om dagen. Den grønne Allomin hjælper maven til at holde sig igang, da der er en smule syre i. 

Du kan læse om den her:

http://www.xn--modermlk-o0a.dk/modermaelkserstatning-baby-maelk-semper-beauvais-allomin-syrnet-gron-pulver.html

Fra sundhedsplejersken.nu

" Allomin, syrnet (grøn) – modermælkserstatning

Kan anvendes fra fødslen. Syrnet Allomin er tilsat citronsyre, der får proteinet til at ”fælde ud”, hvilket letter optagelsen i tarmen. Kan anvendes til børn med tendens til hård mave. Produktet må ikke anvendes til for tidligt fødte børn."

Men snak som sagt lige med din SP før du gør noget, det er jo ikke sikkert det er det som er problemet 

Anmeld

14. juni 2013

Lilje82

DKTiha skriver:

Kan hun godt have ondt i maven sådan rigtigt når hun har haft afføring flere gange ? Må indrømme at idag er det 10 gange bedre der er ingen problemer med gråd osv endnu

Der kan sagtens være mavekneb, selvom der er afføring, men dejligt, at det er bedre i dag.

Det kan hjælpe at cykle let med benene, eller massere rundt om navlen med urets retning, men det kan vidst blive lidt svært, hvis ikke navlestumpen er faldet af endnu.

Og god bedring til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.