Sådan redder du dit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
6 synes godt om
13. juni 2013

B&J

Nu viste jeg godt hvordan jeg skulle rede daniel hvis det var for har taget første hjælp men til jer der ikke ved det er det en super artikel

http://www.dagens.dk/sundhed/lille-dreng-mistede-livet-s%C3%A5dan-redder-du-dit-barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Sabsy

B&J skriver:

Nu viste jeg godt hvordan jeg skulle rede daniel hvis det var for har taget første hjælp men til jer der ikke ved det er det en super artikel

http://www.dagens.dk/sundhed/lille-dreng-mistede-livet-s%C3%A5dan-redder-du-dit-barn

Jeg har også alle første hjælp kurser og udvidet førstehjælp kursus men da Benjamin fik mad galt i halsen, glemte jeg alt - jeg skreg og skreg - begyndte tude, men jeg vendte bunden i vejret, finger i halsen og alt det man ikke skal kom frem

Min kæreste kom løben og fik gjort det rigtig og ud kom det med opkast og det hele. Når jeg tænker tilbage på det, bliver enormt ulykkelig, følelsen af jeg ikke kunne hjælpe mit barn.

Anmeld

14. juni 2013

MariaKyedDK

B&J skriver:

ja det er nemlig rigtig godt, den florerer også rundt over alt på Facebook, og synes den er så vigtig den artikel fedt at så mange mennesker deler den på facebook  

håber rigtig mange mennesker ser den

Anmeld

14. juni 2013

B&J

Sabsy skriver:

Jeg har også alle første hjælp kurser og udvidet førstehjælp kursus men da Benjamin fik mad galt i halsen, glemte jeg alt - jeg skreg og skreg - begyndte tude, men jeg vendte bunden i vejret, finger i halsen og alt det man ikke skal kom frem

Min kæreste kom løben og fik gjort det rigtig og ud kom det med opkast og det hele. Når jeg tænker tilbage på det, bliver enormt ulykkelig, følelsen af jeg ikke kunne hjælpe mit barn.

det er jo en helt naturlig ting det du gjorde det skal du ikke bebrejde dig selv for, fordi det er jo panik der sker også gør man ting man ikke selv ved...

jeg gjorde heldig vis det rigtige da daniel som ikke særlig gammel havde taget et tyggegummi fordi min søster havde glemt det ej hvor man går i panik det er skrækkeligt men det er jo vores guld

men godt din kæreste var der

Anmeld

14. juni 2013

Lilje82

Synes det er en misvisende overskrift den kører med både og på rundt  om på nettet.

Sådan redder du dit barn!! Nu er metoden jo altså en sikkerhed for at de frygtelige ikke skal ske alligevel. 

Anmeld

14. juni 2013

B&J

Lilje82 skriver:

Synes det er en misvisende overskrift den kører med både og på rundt  om på nettet.

Sådan redder du dit barn!! Nu er metoden jo altså en sikkerhed for at de frygtelige ikke skal ske alligevel. 

ja både og det er jo metoder man kan rede sig barn på

Anmeld

14. juni 2013

Lilje82

B&J skriver:

ja både og det er jo metoder man kan rede sig barn på

Ja, men derfor er oversskiften også lidt misvisende, ds der jo står at man redder barnet ved denne metode, det er jo desværre ingen garanti, men derfor er det godt at kende den, ingen tvivl om det.  Det var kun selve overskriften jeg talte om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.