Hjælp mht udbetaling af su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

Anonym trådstarter

ja hvor meget kan man få i su hvis mit fradrag er på 2407 og min træk procent er på 39? som førsørger bor sammen med faren til børnene han har fast arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

ja hvor meget kan man få i su hvis mit fradrag er på 2407 og min træk procent er på 39? som førsørger bor sammen med faren til børnene han har fast arbejde

uden su lån vil du ca få 4448 kr

udover det er der jo altså et supplerende sulån til førsøgere på 1473 kr du kan få

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

uden su lån vil du ca få 4448 kr

udover det er der jo altså et supplerende sulån til førsøgere på 1473 kr du kan få

det må da næsten være højere end det. fik sidste gang jeg var på su 4498 og der var mit fradrag på 2600 og min træk procent på 42??

Anmeld

13. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

det må da næsten være højere end det. fik sidste gang jeg var på su 4498 og der var mit fradrag på 2600 og min træk procent på 42??

da dit fradrag har været højere på daværende tidspunkt har det også gjort du har fået en anelse mere, de 39% og 42% gør ikke den store forskel da det er så små beløb

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

da dit fradrag har været højere på daværende tidspunkt har det også gjort du har fået en anelse mere, de 39% og 42% gør ikke den store forskel da det er så små beløb

okay kan du så hjælpe mig hvis man har en løn på 13.952 og så har fradrag på 2407 og 39? hvad får man så ca udbetalt?

Anmeld

13. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

okay kan du så hjælpe mig hvis man har en løn på 13.952 og så har fradrag på 2407 og 39? hvad får man så ca udbetalt?

9449 kr

MEN kan se det er kontant hjælp satsen, til januar bliver den sat ned så du vil få det samme som i su, så uanset hvad kan det ikke betale sig at gå på kh, i forhold til at tage en uddannelse

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

9449 kr

MEN kan se det er kontant hjælp satsen, til januar bliver den sat ned så du vil få det samme som i su, så uanset hvad kan det ikke betale sig at gå på kh, i forhold til at tage en uddannelse

de kan nå at lave det om inden hvis der kommer en ny regering så det er slet ikke sikkert endnu og hvis det bliver 100% vedtaget så ryger hele min fordi jeg har kæreste på som så skal forsørge mig også vælger vi at blive gift så han kan få mit fradrag

Anmeld

13. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

de kan nå at lave det om inden hvis der kommer en ny regering så det er slet ikke sikkert endnu og hvis det bliver 100% vedtaget så ryger hele min fordi jeg har kæreste på som så skal forsørge mig også vælger vi at blive gift så han kan få mit fradrag

lige præcis...

men husk det kun er ca. beløb du skal stadig tænke på udover det 39% er der kirde, pension osv der også tager en del af beløbet hvis man self. betaler til det

Anmeld

13. juni 2013

Xolia

Anonym skriver:

Hvis du er under uddannelse og din kæreste har arbejde, så tjek lige borger.dk vedr. særligt børnetilskud til uddannelsessøgende. Hvis han ikke har så høj en indkomst kan I måske være berettiget til lidt ekstra den vej...

https://www.borger.dk/Sider/Boernetilskud-foraeldre-uddannelse.aspx

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.