uddannelse. og ønsker en bebs mere!! måske om laaaang tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2013

Anonym trådstarter

vil gerne snart have en lille bebs mere..! har en på snart 4 år. Men hvad skal jeg gører for jeg skal starte på en uddannelse med praktik helt forløbet i snart 2- år 1 md 

hvornår ville det være praktisk at planlægge en mere bebs

om det er bedst når der kun er ½ år tilbage eller hvad vil i mene... ved godt det måske dumt at spørge, men gør det nu alligevel...

vil ikke have der går alt for laaaaang tid!

syntes selv det må være en lille problem når man er under uddannelse.. eller hvad synes i...

vælger at være anonym for kender måske nogen herinde..

til jer alle herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

LilleChelle

Jeg ser det ikke som et problem at få baby under uddannelse. 

Vi planlægger baby nummer 2 til sommer eller vinter næste år. Og jeg starter op på uddannelse igen her til September. Så det vil blive efter 2. eller 3. semester, baby vil komme, hvis det bliver efter planen  

Anmeld

13. juni 2013

Celine89

Jeg synes ikke det er et problem at få børn under uddannelse - jeg har selv et semester tilbage, når jeg går på barsel efter sommerferien.

Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du skal starte på, men hvis du skal i lære, synes jeg, du skal melde dig i fagforening (hvis du ikke allerede er det), og så ringe og høre hvad reglerne er i forhold til graviditet. Så er du ihvertfald helt sikker på, ikke at komme i problemer.

Anmeld

13. juni 2013

Anonym trådstarter

ok. pædagogi

skal man udenset hvad være meldt ind i en fagforening udensat hvilke uddannelse??

Anmeld

13. juni 2013

Misser1989

Jeg er ved at læse til pædagogisk assistent. Blev gravid lige da jeg startede og da jeg gik på barsel havde jeg lige afsluttet første praktik periode. Starter i skole igen 11 november, men springer så på holdet der startede et år efter mig.. Det var ingen problem. Det passede så også perfekt med at jeg har barsel til den 6 november og kan starte i skole den 11. Vi er i alt 3 fra mit tidligere hold der er på barsel og skal alle starte den 11 november.. Så her har det absolut ikke været et problem.

Anmeld

14. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja ok men tænkte mere på når det er mest praktik perioder 

skal man være medlem i en fagforening??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.