Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
9 svar
4 synes godt om
12. juni 2013

Papillon

Jeg begynder at blive lidt utålmodig nu... Det hænger nok sammen med, at jeg ved, at jeg har ægløsning i weekenden og min kæreste ikke er hjemme i weekenden 

Hvem ville ikke gerne på ferie med to streger på testen om en fjorten dages tid?

Ah suk, bare lidt frustration, der skulle ud. Håber ikke jeg er ene om utålmodigheden, der må da næsten sidde andre derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

mpr

Charliepar skriver:

Jeg begynder at blive lidt utålmodig nu... Det hænger nok sammen med, at jeg ved, at jeg har ægløsning i weekenden og min kæreste ikke er hjemme i weekenden 

Hvem ville ikke gerne på ferie med to streger på testen om en fjorten dages tid?

Ah suk, bare lidt frustration, der skulle ud. Håber ikke jeg er ene om utålmodigheden, der må da næsten sidde andre derude?

Hvornår tager han da afsted?

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Hvad med en god gang sex, inden han tager afsted, de kan jo overleve nogle dage derinde, og så er der jo lidt håb

Anmeld

12. juni 2013

Rødhætte

Charliepar skriver:

Kan godt huske hvor utålmodig man kan blive når man er igang med pb.. Så forstår dig godt. Måske I bare skal give den gas i sengen lige inden han tager afsted

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

Chel1992 skriver:

Hvornår tager han da afsted?

Fredag eftermiddag og er hjemme igen søndag eftermiddag, så det er ikke så slemt. Vi får nok lidt tid sammen, forventer bare ikke, at han er til ret meget sjov

Anmeld

12. juni 2013

mpr

Charliepar skriver:

Fredag eftermiddag og er hjemme igen søndag eftermiddag, så det er ikke så slemt. Vi får nok lidt tid sammen, forventer bare ikke, at han er til ret meget sjov

altså de små svømmere kan jo overleve et par dage så giv den da en masse gas om fredagen inden han tager afsted og så endnu en tur når han kommer hjem din ægløsning vare jo også et lille stykke tid

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

Maja84 skriver:

Hvad med en god gang sex, inden han tager afsted, de kan jo overleve nogle dage derinde, og så er der jo lidt håb

Det synes jeg lyder som en fremragende idé  

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Charliepar skriver:

Det synes jeg lyder som en fremragende idé  

Og som Chel siger, så BYD velkommen hjem med en god tur i lagnerne, så burde der stadig være chance for at der er kamp om ægget

Anmeld

13. juni 2013

Tulipan

Charliepar skriver:

Jeg er også super utålmodig!! Føler med dig! 

har forhåbenligt også ÆL i weekenden men der svinger så meget at jeg er ved at blive tosset. og kæresten læser til eksamen så han har kun tid til at sexe når det er "nødvendigt" 

det er hårdt at gå og vente på de to streger!!!

Anmeld

13. juni 2013

Papillon

Anonym23 skriver:

Jeg er også super utålmodig!! Føler med dig! 

har forhåbenligt også ÆL i weekenden men der svinger så meget at jeg er ved at blive tosset. og kæresten læser til eksamen så han har kun tid til at sexe når det er "nødvendigt" 

det er hårdt at gå og vente på de to streger!!!

Det er alligevel rart at vide, at der er andre, der kan genkende ens følelser.

Åh ja, min er bare alt for træt til sex - men ikke til at spille Xbox til henover midnat åbenbart (ja, jeg hader hans nye Xbox, lad en af kattene tisse på den, så den går i stykker!). Det er selvfølgelig ikke det samme, men man føler sig bare til besvær, når man prøver at få dem med i seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.