Håber at nogen vil svare :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

Aprilmor11

Hej piger. Vil lige høre, hvad i tror og synes. Jeg har testet negativt i dag, men tester altid negativt de første mindst 4 gange. Men jeg har mange humør svingninger, har lyst til mærkelige ting, kan ikke klare lugten af pølsevogn ( Kan jeg normalt godt ) Og for halvanden uge siden havde jeg ekstrem ømme brystvorter, som er forsvundet igen, og mit mens er lige som da jeg ventede min søn. Det første billed er taget D. 5 Juni efter morgenmaden og det andet er taget i dag før morgenmaden. Hvad synes i ? Jeg synes at der er en lille bule og at den er lidt større end den anden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Maja88

Man kan ikke rigtig sammenligne et front billede og siden til biillede

Anmeld

12. juni 2013

o1Mutte

Aprilmor11 skriver:

Hej piger. Vil lige høre, hvad i tror og synes. Jeg har testet negativt i dag, men tester altid negativt de første mindst 4 gange. Men jeg har mange humør svingninger, har lyst til mærkelige ting, kan ikke klare lugten af pølsevogn ( Kan jeg normalt godt ) Og for halvanden uge siden havde jeg ekstrem ømme brystvorter, som er forsvundet igen, og mit mens er lige som da jeg ventede min søn. Det første billed er taget D. 5 Juni efter morgenmaden og det andet er taget i dag før morgenmaden. Hvad synes i ? Jeg synes at der er en lille bule og at den er lidt større end den anden.

Det kan man jo slet ikke vurdere når det ene er taget forfra og det andet fra siden??

Anmeld

12. juni 2013

Aprilmor11

Maja88 skriver:

Man kan ikke rigtig sammenligne et front billede og siden til biillede

Det er lige det eneste jeg har tror jeg.

Anmeld

12. juni 2013

Aprilmor11

o1Mutte skriver:

Det kan man jo slet ikke vurdere når det ene er taget forfra og det andet fra siden??

Det er lige det eneste jeg har tror jeg

Anmeld

12. juni 2013

NinaNymannMadsen

kan ikke rigtig vurdere det, desværre.

men prøv måske at gå til læge hvis du har en mistanke om det søde. de kan lidt bedre bekræfte det med en blodprøve eller ligne.

Anmeld

12. juni 2013

Mum33

Du kan intet vurdere udfra mavebilleder nu. Blodprøve eller positiv test er det eneste der kan bekræftige en graviditet

Anmeld

12. juni 2013

Aprilmor11

NinaNymannMadsen skriver:

kan ikke rigtig vurdere det, desværre.

men prøv måske at gå til læge hvis du har en mistanke om det søde. de kan lidt bedre bekræfte det med en blodprøve eller ligne.

Skal til lægen imorgen med noget andet og så vil jeg lige spørg ham. Men går der ikke en uge før man kan få svar på blodprøverne ?

Anmeld

12. juni 2013

Aprilmor11

l.b. skriver:

Du kan intet vurdere udfra mavebilleder nu. Blodprøve eller positiv test er det eneste der kan bekræftige en graviditet

Ihh altså

Anmeld

12. juni 2013

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Skal til lægen imorgen med noget andet og så vil jeg lige spørg ham. Men går der ikke en uge før man kan få svar på blodprøverne ?

det ved jeg ikk om der gør. det er vidst meget forskelligt.

men held og lykke med det hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.