Starter IVF lige om lidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

pialouisa

Så har vi været til den første samtale på fertilitetsklinikken. Henriks sædkvalitet er helt i bund, så vi skal starte IVF om små 14 dage, når jeg har min menstruation igen

Andre, der snart starter? Jeg er drønhamrende nervøs! Glad og spændt, men også nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

pussekat

hejsa
vi starte op her den 19-7 på næsesprye og vi skal have icsi på alt æg og vi skal nok have æg ud i uge 34

Anmeld

20. juli 2009

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa
vi starte op her den 19-7 på næsesprye og vi skal have icsi på alt æg og vi skal nok have æg ud i uge 34

Hej søde,

Hvordan går det med dig?
Er så spændt på at høre hvordan det går!!!
Vi skal på klinik d. 27/8 igen.
Hvordan går det med snifningen.

Knus

Anmeld

20. juli 2009

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Hej søde,

Hvordan går det med dig?
Er så spændt på at høre hvordan det går!!!
Vi skal på klinik d. 27/8 igen.
Hvordan går det med snifningen.

Knus

hejsa
jeg start op i går med at snif 3 gang om dag skal til kontrol her den 5-8 og så skal jeg snif og stik mig skal have æg ud nok i uge 34 fra den 17-8
og pahaaa her ondet i hoved og når jeg her snif kom det ned i mund også få jeg ondet i hals i et time efter  men håbet jo der kom en lille baby ud af det den gang

Anmeld

20. juli 2009

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa
jeg start op i går med at snif 3 gang om dag skal til kontrol her den 5-8 og så skal jeg snif og stik mig skal have æg ud nok i uge 34 fra den 17-8
og pahaaa her ondet i hoved og når jeg her snif kom det ned i mund også få jeg ondet i hals i et time efter  men håbet jo der kom en lille baby ud af det den gang

for at det blive lykkens gang for jer!!!! Glæder mig til at følge dig

Kæmpe krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.