madlog erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
3 synes godt om
12. juni 2013

Heidimed lea

er det godt.   jeg har været på kostomlægning siden marts og har tabt 8 kg.

jeg er bare sådan i tvivl om jeg får for lidt mad  for jeg føler mig ofte grovsulten.   tænkte om madlog kunne være en god ide til at få det man skal have.

hilsen Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

EnSødMor

Heidimed lea skriver:

jeg er bare sådan i tvivl om jeg får for lidt mad  for jeg føler mig ofte grovsulten.   tænkte om madlog kunne være en god ide til at få det man skal have.

hilsen Heidi

Har ikke selv prøvet madlog, men overvejer det stærkt, har været på dukankuren i ca 2 måneder & er gået lidt i stå i det, så trænger til noget nyt.

Anmeld

12. juni 2013

Papillon

Det er godt, ja, og pengene værd! Jeg har selv tabt knap 20 kg med notering i madlog for nogle år siden og hvis jeg (Gud må forbyde det) skulle tage meget på igen, så aflægger jeg klart turen forbi madlog igen.

Anmeld

12. juni 2013

..

Madlog er intet mindre end genialt! Har tabt 56 kilo ved at bruge det!

Anmeld

12. juni 2013

MIWULA

Jep det er genialt 

Anmeld

12. juni 2013

Bak

Heidimed lea skriver:

hilsen Heidi

Det er super godt! Har selv brugt det i forbindelse med vægttab og intensiv løbetræning, hvor det var vigtigt at få sammensat kosten rigtigt
Held og lykke med vægttabet!

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Jeg har, men i mit tilfælde gik det ikke så godt, men havde det været for år tilbage hvor min situation var mere normal, havde jeg haft stor glæde, så vil godt anbefale den

Anmeld

12. juni 2013

Heidimed lea

Takker jeg har tilmeldt mig her til aften 4 uger i første omgang er spændt på at bruge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.