Janne T. skriver:
Jeg er bare lige nødt til at juble herinde!
Jeg har fuldammet James med suttebrikker i 2 måneder i morgen! Opgav for længe siden håbet om, at han kunne få fat uden dem, da jeg har flade og indadvendte brystvorter! Har prøvet at tage dem af en gang imellem uden held.
Det er ok at bruge dem, men det er pisse irriterende at huske dem hele tiden, skolde dem hele tiden osv. Været så misundelig på dem der bare kunne lægge deres børn til uden problemer!
Så for lidt siden var jeg ved at amme fra venstra bryst med brik. Så tog jeg brikken af og tilbød ham brystet, og så tog han FAT!
OG SUTTEDE!! Da han var færdig der, prøvede jeg at lægge ham til højre bryst helt uden brik, og efter kort tid fik han fat og suttede lystigt afsted 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! JEg svæver over skyerne! Håber vi med mere træning han komme helt af med brikkerne! Er bare så stolt af mig selv og ham 
Stort tillykke
jeg har selv prøvet det samme med den første. Jeg kan anbefale en brystpumpe, bare en manuel, så lige bruge den et øjeblik og bagefter ligge ham til, efter lidt forsøge lykkedes det. Nu her anden gang ammer jeg lillebror uden nogen problemer, og på alm vis.
Anmeld