Update på blødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Kløver

Øv havde godt på fornemmelsen det var dig, hvor er det dejligt st høre at i slap med forskrækkelsen, de kan også bare lige vove på at lave unoder de to små, er gået igang med at finde garn, og har købt 2 opskrifter, så jeg snart kan komme igang med barnevognskæden, så nu må de godt opføre sig pænt, så deres mor ikke når at gå helt ud, af de forskrækkelser

Ser frem til skønne billeder af jeres fantastiske små til nf lige om lidt, og høre om alt det gide i får at vide til scanningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

DianaRJS

super dejlig update

du er jo altså også nødt til at følges med alle os andre, så stemmer for at vi må finde en løsning at få dig til at blvie i sofaen med måsen i vejret selvom jeg dog godt kunne forstille mig det bliver lidt træls i længden

glæder mig til at se de små når nu du har været til nf

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Sikke et par små banditter. Dejligt at de har det godt, så må du ligge klistret fast til sofaen indtil på mandag 

Anmeld

13. juni 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Øv havde godt på fornemmelsen det var dig, hvor er det dejligt st høre at i slap med forskrækkelsen, de kan også bare lige vove på at lave unoder de to små, er gået igang med at finde garn, og har købt 2 opskrifter, så jeg snart kan komme igang med barnevognskæden, så nu må de godt opføre sig pænt, så deres mor ikke når at gå helt ud, af de forskrækkelser

Ser frem til skønne billeder af jeres fantastiske små til nf lige om lidt, og høre om alt det gide i får at vide til scanningen

1000 tak søde.. 

Bløder stadig ikke og ømheden og svien er ved at være væk.. 

Anmeld

13. juni 2013

Lilje82

Dejlig opdatering. 

Håber de 2 bøller venter med mere ballade til de er kommet ud 

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde.. 

Bløder stadig ikke og ømheden og svien er ved at være væk.. 

Hvor er det dejligt nyt, så glad på dine vegne, så skal de bare vokse, og lige om lidt kommer nf

Ikke flere forskrækkelser nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.