32+0 og 33+0 med lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
3 svar
4 synes godt om
12. juni 2013

Melanie Bjerre

Så nåede vi så langt... årg jeg synes ventetiden er lang og træls, jeg vil bare ha min baby i armene...

Jeg var til 3. lægebesøg igår og han blev skønnet til 2200 g, fin vægt, han er bare PERFEKT <3

Jeg er i gang med at vaske babytøj så jeg kan få pakket sygehus tasken, det er lidt underligt, men ja, han kan jo komme hvornår det skal være næsten <3

Glemte at ligge billede op fra sidste uge, så her har i lige et fra 32+0 og 33+0 <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Melanie Bjerre skriver:

Så nåede vi så langt... årg jeg synes ventetiden er lang og træls, jeg vil bare ha min baby i armene...

Jeg var til 3. lægebesøg igår og han blev skønnet til 2200 g, fin vægt, han er bare PERFEKT <3

Jeg er i gang med at vaske babytøj så jeg kan få pakket sygehus tasken, det er lidt underligt, men ja, han kan jo komme hvornår det skal være næsten <3

Glemte at ligge billede op fra sidste uge, så her har i lige et fra 32+0 og 33+0 <3

Fiiiin baby mave

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Super flot babyhule du har dig der 

Anmeld

14. juni 2013

Melanie Bjerre

Melanie Bjerre skriver:

valdemar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.