kønsscanning råd? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
11 svar
4 synes godt om
12. juni 2013

DianaRJS

jeg havde oprindeligt bestilt en tid til kønsscanning d. 21 (14+4)  men er der er desværre dukket noget op, som gør jeg ikke kan komme afsted der, og den eneste dag der så passer den næste månede er på mandag som er 14+0 de siger jo de kan se det fra 14+0 men hvor stor er chancen for at det så også kan ses? har bare lidt sådan at jeg ikke vil bestille tiden hvis jeg bare slet ikke kan få lov at høre hvad det er

andre der har haft en tid til det i 14+0 som enten er blevet "skuffet" eller som fik resultatet som var ønsket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

gonefishing

DianaRJS skriver:

jeg havde oprindeligt bestilt en tid til kønsscanning d. 21 (14+4)  men er der er desværre dukket noget op, som gør jeg ikke kan komme afsted der, og den eneste dag der så passer den næste månede er på mandag som er 14+0 de siger jo de kan se det fra 14+0 men hvor stor er chancen for at det så også kan ses? har bare lidt sådan at jeg ikke vil bestille tiden hvis jeg bare slet ikke kan få lov at høre hvad det er

andre der har haft en tid til det i 14+0 som enten er blevet "skuffet" eller som fik resultatet som var ønsket?

Wow det var tidligt, troede kun man kunne se det fra uge 18+ (eller det kunne man vist kun for 3 år siden).
Jeg har fået lavet en kønsscanning og jeg ved at hvis de ikke kan se kønnet (indenfor den tid de lover de kan), så kan man komme igen senere til en ny scanning gratis

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

Wow det var tidligt, troede kun man kunne se det fra uge 18+ (eller det kunne man vist kun for 3 år siden).
Jeg har fået lavet en kønsscanning og jeg ved at hvis de ikke kan se kønnet (indenfor den tid de lover de kan), så kan man komme igen senere til en ny scanning gratis

på sygehuset siger de 18+ men private er 14+0 da de har gået mere op i sådanne ting end alt andet hvor sygehuset mere går op i hvordan baby har det

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Flodkilling skriver:

men ja man kan komme igen da man betaler for det

men ville også bare blive så "skuffet" hvis de bare slet ikke ville kunne se det, fordi jeg har været så spændt

Anmeld

12. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Man burde kunne se det, men personligt ville jeg vente lidt, og så være helt sikker. Har gang på gang hørt folk få det forkerte eller ugyldigt svar, når det har været så tidligt. 

Anmeld

12. juni 2013

Kløver

Jeg ville hellere vente, så jeg var sikker på resultatet, evt se om der ikke kunne blive mulighed om 2-3 uger

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man burde kunne se det, men personligt ville jeg vente lidt, og så være helt sikker. Har gang på gang hørt folk få det forkerte eller ugyldigt svar, når det har været så tidligt. 

men altså kunne jo også bare istedet for at blive skuffet, blive glad over at jeg lige kan få lov at se dem igen, og kan de så ikke se det mandag får jeg jo en scanning og så er jo nødt til at se dem igen igen

og kan jo self altid få dem til at hmm eftertjekke ved md scanning?

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS skriver:

men altså kunne jo også bare istedet for at blive skuffet, blive glad over at jeg lige kan få lov at se dem igen, og kan de så ikke se det mandag får jeg jo en scanning og så er jo nødt til at se dem igen igen

og kan jo self altid få dem til at hmm eftertjekke ved md scanning?

Ja bestemt. De vil - er min opfattelse - meget gerne give svar ved MD.

Hvor ofte skal du til scanning? Vi blev scannet i sidste uge,  (15+2) og kunne godt have fået kønnet at vide. Men valgte det fra. Hun sagde også det var lidt svært at se på det tidspunkt, og hun er meget erfaren hende der følger os. 

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja bestemt. De vil - er min opfattelse - meget gerne give svar ved MD.

Hvor ofte skal du til scanning? Vi blev scannet i sidste uge,  (15+2) og kunne godt have fået kønnet at vide. Men valgte det fra. Hun sagde også det var lidt svært at se på det tidspunkt, og hun er meget erfaren hende der følger os. 

jamen efter uge 20 skal vi til scanning en gang hver 14 dag , jeg har desværre haft svangerskabsforgifting ved begge mine drenge, så jeg bliver hold rigtig godt øje med, også da der nu er 2, vil de gerne være sikre på at de har det godt udover det skal jeg så også efter uge 20 have lavet blodprøver hver gang jeg er til scanning, bliver så rart

Anmeld

12. juni 2013

DianaRJS skriver:

jamen efter uge 20 skal vi til scanning en gang hver 14 dag , jeg har desværre haft svangerskabsforgifting ved begge mine drenge, så jeg bliver hold rigtig godt øje med, også da der nu er 2, vil de gerne være sikre på at de har det godt udover det skal jeg så også efter uge 20 have lavet blodprøver hver gang jeg er til scanning, bliver så rart

Ja ok. Jeg skal afsted hver 14 dag. Så der er rig mulighed for at få kønnet at vide tidligt. 

Men altså, tag evt. den tid. Og kan de ik sige det med sikkerhed, så må de jo scanne igen ugen efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.