Meget ru brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej herinde, lige et hurtigt spørgsmål : når ens brystvorter i løbet af graviditeten hærdes, er det så almindeligt at de kommer til at føles meget ru? Jeg har døjet meget med ømme bryster og især vorterne er vildt sensitive, derfor har jeg kun ladet vandet løbe ned over når jeg er i bad, dvs jeg ikke i meget lang tid har haft en svamp hen over så jeg spekulerer også i om det simpelthen er fordi jeg ikke har vasket dem særlig hygiejnisk at de nu føles så ru??? Nogen der kan følge mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Håber der er nogen der ved lidt, har der meget mærkeligt ned at skulle spørge jordemoderen... Lidt blufærdig er man vel altid?

Anmeld

12. juni 2013

Mami_Ravn

Mine har skallet samt været en smule ru.. Burde ikk være et problem, men jeg ville spørge jordmoderen.. Det nok ikk første gang hun går det spørgsmål

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Mami_Ravn skriver:

Mine har skallet samt været en smule ru.. Burde ikk være et problem, men jeg ville spørge jordmoderen.. Det nok ikk første gang hun går det spørgsmål

Okay, mine skaller nemlig også lidt.. Suk, du har nok ret i at det er bedst at spørge jordemoderen, ville bare ønske jeg kunne gøre mig anonym der også og dét jo ikke nemt tak for svar...

Anmeld

14. juni 2013

Mami_Ravn

Det skal du ikke være så bekymret for.. De har hørt det der var meget værre Og som du kan se er du absolut ikk den eneste der har været igennem dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.