En milepæl, far er skudsikker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

LineD

Hihi hvor har det bare været en fantastisk dag, så ville da lige dele den med jer

Min dejlige mand og jeg lå sammen fra morgenen af, og Morten havde hånden på maven, og VUPTI så mærkede han vores lille bejs sparke, og ikke bare sådan lige så han var i tvivl, nej 3 gode puf hehe

Det var simpelthen den bedste oplevelse at se ham flyve op af sengen helt stor i hovedet, med det største smil jeg nogensinde har set

Resten af dagen har han simpelthen ikke været til at skyde igennem af glæde, og han har bare hoppet og danset på tæer for at varte mor her op

Det kan bare ikke blive en bedre dag, og hold da OP hvor det varmede mit hjerte at se og mærke den kæmpe glæde der skyllede ind over ham

Han kan slet slet slet ikke vente til MD scanningen i morgen, så han kan få bejsen at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

MaleneG

Hvor dejligt han kan mærke med allerede
Glæder mig også sådan til når manden herhjemme kan mærke med

Anmeld

7. juli 2009

Bubbi

Det lyder bare som en rigtig dejlig dag Og hvor er det rart at høre at han får så stor glæde ud af det.. Det er da helt sikkert noget han vil huske..

Anmeld

7. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LineD skriver:

Hihi hvor har det bare været en fantastisk dag, så ville da lige dele den med jer

Min dejlige mand og jeg lå sammen fra morgenen af, og Morten havde hånden på maven, og VUPTI så mærkede han vores lille bejs sparke, og ikke bare sådan lige så han var i tvivl, nej 3 gode puf hehe

Det var simpelthen den bedste oplevelse at se ham flyve op af sengen helt stor i hovedet, med det største smil jeg nogensinde har set

Resten af dagen har han simpelthen ikke været til at skyde igennem af glæde, og han har bare hoppet og danset på tæer for at varte mor her op

Det kan bare ikke blive en bedre dag, og hold da OP hvor det varmede mit hjerte at se og mærke den kæmpe glæde der skyllede ind over ham

Han kan slet slet slet ikke vente til MD scanningen i morgen, så han kan få bejsen at se

ejj hvor lækkert!! det bare så dejligt sådan noget

Anmeld

8. juli 2009

Leneur

Ja min bebs vil ikke lade nogen mærke hun er derinde, selvom maven nogen gange ligner en alien der vil ud men når vi lægger en hånd på bliver hun stille og sparker først igen når hånden er væk..... men super at jeres bebs ville lade farmand mærke ham/hende.
Knus
Lene  31+0

Anmeld

8. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Leneur skriver:

Ja min bebs vil ikke lade nogen mærke hun er derinde, selvom maven nogen gange ligner en alien der vil ud men når vi lægger en hånd på bliver hun stille og sparker først igen når hånden er væk..... men super at jeres bebs ville lade farmand mærke ham/hende.
Knus
Lene  31+0

hej hehe sådan er min lile dreng også her, han vil kun hvis jeg mærker eller kigger på min mave, kigger andre eller mærker stopper han med det sAmme"""

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.