2. gangsgravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. juni 2013

Guldet

Hej Piwer..

Hvornår mærkede i liv her anden gang? 

Jeg er i uge 15+2 og har da mærket lidt blob, men synes ikke rigtig jeg mærker noget mere.. Gud hvor synes jeg der er længe til den, 15 juli til md scanningen, for at få atvide at den lille er okay. Man blir bare så nervøs når man læser om folk der har været til scanning, også er graviditeten gået istå. 

Knus en nervøs mutti... der overvejer at bestille tid til en scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

skatja

hejsa..

jeg er så enig med dig, jeg kunne heller ikke vente så vi var til en skanning i mandags i kbh. den lille har det heldigvis godt og vi venter en lille fin dreng 

jeg mærkede liv for første gang i går jeg er i dag 14+4, men det var ikke et spark, mere et blob hvor han bevægede sig

tror ikke du skal være så nervøs, de har det ofte meget bedre end man tror derinde men hvis du er meget nervøs er der i kbh noget der hedder lillekøbenhavner hvor de laver en billig tryghedsskanning det kunne du evt. overveje hvis du er meget nervøs

held og lykke

Anmeld

12. juni 2013

Guldet

skatja skriver:

hejsa..

jeg er så enig med dig, jeg kunne heller ikke vente så vi var til en skanning i mandags i kbh. den lille har det heldigvis godt og vi venter en lille fin dreng 

jeg mærkede liv for første gang i går jeg er i dag 14+4, men det var ikke et spark, mere et blob hvor han bevægede sig

tror ikke du skal være så nervøs, de har det ofte meget bedre end man tror derinde men hvis du er meget nervøs er der i kbh noget der hedder lillekøbenhavner hvor de laver en billig tryghedsskanning det kunne du evt. overveje hvis du er meget nervøs

held og lykke

Tak for svar..

Ja man går bare og blir lidt nervøs! Jeg er ved at kigge på scanningsjordemoderen.dk Jeg bor nemlig i Jylland, men tak for tippet! og tillykke med jeres lille dreng 

Anmeld

12. juni 2013

skatja

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Tak for svar..

Ja man går bare og blir lidt nervøs! Jeg er ved at kigge på scanningsjordemoderen.dk Jeg bor nemlig i Jylland, men tak for tippet! og tillykke med jeres lille dreng 

ja lige præcis og mange tak

vi var også ved scanningsjordemoderen bare i kbh og det var simpelthen guld værd. kan klart anbefales

Anmeld

12. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mærkede liv i uge 18. To uger senere end i min første graviditet.

Jeg er også super nervøst anlagt, men heldigvis går langt de fleste graviditeter godt efter den første kritiske tid. (Skriver jeg og er stadig nervøs for at noget ender med at gå galt).

Anmeld

12. juni 2013

Rosengreen

Jeg mærkede først liv i uge 20 anden gang. (Første gang i uge 18). Men tilgengæld mærkede jeg så liv hver dag efter det første "puf". Det er muligt jeg har kunne mærke noget før, hvis jeg nu gav mig ro og tid til det. Men i anden graviditet tænkte jeg ikke så meget over tingene, de kom bare når de kom 

Anmeld

12. juni 2013

Clisolka

Hej Piwer..

Jeg er i uge 15+2 og har da mærket lidt blob, men synes ikke rigtig jeg mærker noget mere.. Gud hvor synes jeg der er længe til den, 15 juli til md scanningen, for at få atvide at den lille er okay. Man blir bare så nervøs når man læser om folk der har været til scanning, også er graviditeten gået istå. 

Jeg mærkede liv 15+ i denne graviditet (første gang 17+4) 

Anmeld

12. juni 2013

Maja88

Mærkede liv 15+4..

Min svigerinde som var 3 gangs mærkede først efter uge 20

Anmeld

12. juni 2013

camilla10

Hej Piwer..

jeg mærkede liv anden gang 14+0. Men det lyder jo også som om du mærker liv, når du beskriver de små blob  Du skal vel bare mærke lidt mere efter dem om aftenen, når du er gået i seng og slapper af. Når du først rigtigt genkender blobbene vil du nok mærke det hver aften.

Anmeld

12. juni 2013

2babygirls

Hej Piwer..

Mellem uge 9-12 mærkede jeg stille og roligt liv. Far og moster mærkede i uge 17, og jeg havde moderkage ud mod maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.