Køb af brudekjole - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. juni 2013

Jeanette Randrup

Jeg er så heldig at jeg skal giftes til marts 2014. Jeg er gravid i uge 19 og er allerede ret stor  Skal føde til november.

Hvornår ville i prøve/købe brudekjolen? Der er jo kun 4 måneder til bryllupet når jeg har født, kan jeg mon nå at tabe mig, og få en kjole som passer inden? Eller skal jeg ud og kigge med det samme?

Håber nogen kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Karla

Jeanette Randrup skriver:

Jeg er så heldig at jeg skal giftes til marts 2014. Jeg er gravid i uge 19 og er allerede ret stor  Skal føde til november.

Hvornår ville i prøve/købe brudekjolen? Der er jo kun 4 måneder til bryllupet når jeg har født, kan jeg mon nå at tabe mig, og få en kjole som passer inden? Eller skal jeg ud og kigge med det samme?

Håber nogen kan hjælpe 

Følger lige med
Her termin sidst i november, og skal have brudekjole på i juni.
Tror det bliver lidt stressende, for det er jo svært at sige, hvordan ens krop kommer til at se ud!

Anmeld

11. juni 2013

Jeanette Randrup

Karla skriver:

Følger lige med
Her termin sidst i november, og skal have brudekjole på i juni.
Tror det bliver lidt stressende, for det er jo svært at sige, hvordan ens krop kommer til at se ud!

Ja, det er også det jeg tænker. Kan jeg mon nå at blive "normal" på 2 måneder, så jeg kan nå at købe kjole 

Du har da heldigvis lidt længere tid at løbe på  Men vi ville gerne holde barnebåb samme dag 

Anmeld

11. juni 2013

Karla

Ja, det er også det jeg tænker. Kan jeg mon nå at blive "normal" på 2 måneder, så jeg kan nå at købe kjole 

Du har da heldigvis lidt længere tid at løbe på  Men vi ville gerne holde barnebåb samme dag 

Ja, jeg har lige lidt længere tid, men slet ikke tid nok synes jeg
Vi holder også barnedåben sammen med

Anmeld

12. juni 2013

Holbæktrunten

Håber nogen kan hjælpe 

Jeg ville vente med at købe kjolen til du enten er tilbage på før-graviditetsvægt, og hvis ikke det sker i løbet af et par mdr, ville jeg først købe den en mdrs tid før.

Alternativt ville jeg købe en med snøre-ryg - som kunne strammes ind hvis du taber dig yderigere inden den store dag (eller tager på, haha)

Anmeld

12. juni 2013

Rosengreen

Vent til du har født  Det kan sagtens nåes.

Da jeg købte min brudekjole fik jeg at vide, at de fleste kjoler er lavet så de nemt kan syes ind, da de fleste taber sig op til et bryllup.

Man kan vente til op til en måned før med at få den tilpasset, det gør jeg selv, da jeg selv har haft eftergraviditetsvægt at kæmpe med.

Jeg har, siden jeg prøvede min kjole (for 5 uger siden) smidt 10 kg. I butikken har de sørget for at at have min kjole i to størrelser, hvis jeg skulle være gået et nummer ned.

Snak med dem i butikken om hvad de plejer at gøre i dit tilfælde, det er sikkert ikke første gang de prøver det 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.