Emmaljunga-barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.769 visninger
9 svar
2 synes godt om
11. juni 2013

Bech19

Jeg har været ude at kigge på barnevogne, og jeg faldt straks for Emmaljunga Big City / Big Star Supreme Dog fortalte en kollega, at Emmaljunga-barnevogne ofte bliver skæve og løse i stellet - har I oplevet det?

Dette sker, hvis man har mere vægt foran end bagved (f.eks. ved indkøb eller barnesæde til et større barn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Dot D

Jeg solgte vores i juledagene sidste år, den var brugt til to børn, den første i 2004 og frem den næste i 2008 og frem, der har været mange ting læsset på den, men den var lige så fin som ny - næsten, da Emmaljunga altså falmer på kalechen...

Dem, der købte den, synes den var rigtig flot og velholdt - og ikke spor skæv eller ledløs, så jeg siger - nej, det har vi ikke oplevet

Anmeld

11. juni 2013

Christina :-)

Bech19 skriver:

Jeg har været ude at kigge på barnevogne, og jeg faldt straks for Emmaljunga Big City / Big Star Supreme Dog fortalte en kollega, at Emmaljunga-barnevogne ofte bliver skæve og løse i stellet - har I oplevet det?

Dette sker, hvis man har mere vægt foran end bagved (f.eks. ved indkøb eller barnesæde til et større barn)

det dumpt og bruge søskede sæde på såfan en sage de ønskebørn isted for jeg købt ståbræt

Anmeld

11. juni 2013

Mom2

Bech19 skriver:

Det passer også at de kan blive skæve/løse i stellet, men det sker kun hvis man bruger vognen forkert og hvis man ikke får strammet stellet op hos forhandleren

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

Bech19 skriver:

jeg købte odder af samme årsag og har været rigtig glad for den. kender en der solgte sin efter 2 mnd pga hun bøvlede med stellet men til gengæld kender jeg også mange som er rigtig glade for deres emmaljunga. har selv en klapvogn derfra som jeg er rigtig glad for. tror der er både fordele og ulemper ved begge

Anmeld

11. juni 2013

Kris89

vi blev rådet til odder fordi emmaljunga ikke kunne holde til eventuelt søskendesæde.

selve kassen sidder "kun" fast midt på ved emmaljunga, mens den på odder sidder fast både foran og bagpå og dermed kan holde til mere vægt i den ene ende..

men tror altså man skal bruge det meget før det bliver et problem.

vi valgte dog odder. har aldrig hørt dårligt om dem og prisforskellen sys jeg ikke var stor. Vi forventer så heller ikke at skulle købe ny barnevogn til de næste børn vi skal have (venter den første og ønsker 3-4 børn)

Anmeld

11. juni 2013

Chevro

Bech19 skriver:

Sådan en var jeg også faldet for! Og alle vores vennepar har købt den Men så snart de går med den, og lige skal op oven noget eller flytte på vognen, trykker de på håndtaget (som man jo altid gør) og så er den helt skrå! Det er hele barnevognen inkl kassen der vipper. Hvilket jeg ikke synes om!

Jeg er helt vild med vores Odder, som vi valgte istedet! Den sidder fast i begge ender og ikke kun på midten. Og har en super affjædring, der gør at kassen er stabil selvom du kører op og ned af noget :-)

Anmeld

11. juni 2013

Tip!

Jeg havde en emmaljunga til min søn.. 

inde bag stoffet i kassen sidder der to metal stænger.. Den er med til at gøre at vognen er stabil.. De kan godt gå løse, men sættes nemt på igen.. 

Jeg var 110 % tilfreds med min vogn, men jeg overlæssede den heller aldrig, havde aldrig 2 børn eller andet i den. Den er jo kun beregnet til et barn.. 

Anmeld

12. juni 2013

Bech19

Tak for jeres tilbagemeldinger

Jeg synes dog stadig, det er svært at finde ud af...

Vi skal ikke have flere børn før om nogle år, så for mit vedkommende skal jeg ikke have barnesæde mv., så derfor må en Emmaljunga da være fin? Den er trods alt billigere end en odder!

Anmeld

12. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har en Combi, og absolut ingen problemer. Man kan selv stramme stellet op, hvis man synes det hænger lidt. Men her har det aldrig været et problem. Synes vognene kører fantastisk, men skal ikke kunne sige om der er stor forskel fra Combi til almindelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.