Ja så blev vi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

åh den er os lidt svær faktisk. 

min lille nevø på 2 hedder Oliver, og synes det er et smukt og dejligt navn, men jeg er altså også vild med Marcus  

Vi har også det problem, og ligemeget hvilke navn vi vælger så kommer han til at hedde noget mine veninders børn også hedder. Synes det er utrolig svært,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

MariaKyedDK

MiichellaMalou skriver:

Vi har også det problem, og ligemeget hvilke navn vi vælger så kommer han til at hedde noget mine veninders børn også hedder. Synes det er utrolig svært,

Jamen sådan er det og i skal ikke vælge navn efter hvem der IKKE har navnet, i skal vælge lige præsis det navn i er forelsket i... 

det har vi gjort, vores lille pige skal hedde Karoline, og Min kusine på 22 år hedder også Caroline, mange mener det er for tæt på ( familiemæssigt) men altså, manden og jeg ELSKER det navn, så hvorfor skulle hun ikke også hedde det  

det skal i virkelig ikke tænke på

Anmeld

11. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

MariaKyedDK skriver:

Jamen sådan er det og i skal ikke vælge navn efter hvem der IKKE har navnet, i skal vælge lige præsis det navn i er forelsket i... 

det har vi gjort, vores lille pige skal hedde Karoline, og Min kusine på 22 år hedder også Caroline, mange mener det er for tæt på ( familiemæssigt) men altså, manden og jeg ELSKER det navn, så hvorfor skulle hun ikke også hedde det  

det skal i virkelig ikke tænke på

Det gøre vi heldigvis heller ikke men bare de to navne er dem vi kan blive enige om, men vi kan li begge navne ligemeget, så det bare møg irriterende egentlig.
Det også et skønt navn

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Selvfølgelig i tvivl om hvad vores lille dreng skal hedde . Om det skal være Oliver eller Marcus, hvilke navn kan i bedst li?

kan nu bedste lide navnet marcus

nok også fordi det er et af de navne vi også har snakket om hvis en af the twins bliver en dreng

Anmeld

11. juni 2013

Billemyre

Oliver

Anmeld

11. juni 2013

Sijac

MiichellaMalou skriver:

LLiLigSelvfølgelig i tvivl om hvad vores lille dreng skal hedde . Om det skal være Oliver eller Marcus, hvilke navn kan i bedst li?

Skriv begge navne ned på en seddel, hver deres, lig så først den ene seddel på ham og kald ham det øh byt så rundt. Bagefter skriver i hånd fulde navn ned, med begge navne. Det var sådan at vores barn fil sit navn, vi kunne nemlig heller ikke vælge

Men Marcus var faktisk en af vores muligheder, så det er jo selvfølgelig det jeg bedst kan lide. Syntes lidt at Oliver er et katte navn

Anmeld

11. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

kan nu bedste lide navnet marcus

nok også fordi det er et af de navne vi også har snakket om hvis en af the twins bliver en dreng

Synes også det er et skønt navn. men puha det er så svært med de navne, havde ikke regnet med det skulle være så svært.

Anmeld

11. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Sijac skriver:

Skriv begge navne ned på en seddel, hver deres, lig så først den ene seddel på ham og kald ham det øh byt så rundt. Bagefter skriver i hånd fulde navn ned, med begge navne. Det var sådan at vores barn fil sit navn, vi kunne nemlig heller ikke vælge

Men Marcus var faktisk en af vores muligheder, så det er jo selvfølgelig det jeg bedst kan lide. Syntes lidt at Oliver er et katte navn

Har skrevet begge navne ned også både med Mellemnavn og efternavn, og vi kan bare ikke beslutte os. Men hvis han kommer til at hedde Marcus starter vi alle med m det kunne også være meget sjovt.

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Synes også det er et skønt navn. men puha det er så svært med de navne, havde ikke regnet med det skulle være så svært.

vi sidder så helt anderledes, skal til kønsscanning næste fredag.

og har altid gerne ville have en lille prinsesse MEN vi kan slet ikke komme i tanke om nogen pigenavne vi kan lide så lgie nu håber vi bare det er 2 drenge

Anmeld

11. juni 2013

Drømme

Altså, jeg ville vente og se hvad der passe ham bedst når han så verden for første gang

vi havde en del navne skrevet ned før fødslen, vores farvorit var Aurora, men da hun kom ud kunne hun slet ikke hedde andet end Sophia

held og lykke med navnejagten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.