Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
1 synes godt om
11. juni 2013

grinny

I får da også lige et billede af skumfidusen herinde  En sød lille en som vinkede til mor og far, og som blev sur da hun vækkede den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

ms86

Tillykke med den gode scanning..

Anmeld

12. juni 2013

grinny

ms86 skriver:

Tillykke med den gode scanning..

Mange tak 

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

I får da også lige et billede af skumfidusen herinde  En sød lille en som vinkede til mor og far, og som blev sur da hun vækkede den 

Deltog Update søde.. 

Var det ikke skønt at se den lille igen.. 

Anmeld

14. juni 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Deltog Update søde.. 

Var det ikke skønt at se den lille igen.. 

Jaa, du skrev i den anden 

Men jo det var skønt. Det bedste var dog at se den bevæge sig, det gik lige pludselig op for mig at der var noget levende i min mave 

Men jeg havde til at starte med svært ved at tro på at det var min mave der blev skannet og vores baby man kunne se på skærmen, troede jeg aldrig det skulle ske 

Anmeld

14. juni 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Jaa, du skrev i den anden 

Men jo det var skønt. Det bedste var dog at se den bevæge sig, det gik lige pludselig op for mig at der var noget levende i min mave 

Men jeg havde til at starte med svært ved at tro på at det var min mave der blev skannet og vores baby man kunne se på skærmen, troede jeg aldrig det skulle ske 

Men det er det... Din lille dejlige bebs... 

Anmeld

14. juni 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Men det er det... Din lille dejlige bebs... 

Ja det er det  Glæder mig til at mærke den

Anmeld

16. juni 2013

Leth

grinny skriver:

Dejligt billede af den lille skumfidus

Jeg smider også lige et billede ind fra min NF - det er så sjovt at kigge på de billeder og så vide at der rent faktisk er noget derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

grinny

Leth skriver:

Dejligt billede af den lille skumfidus

Jeg smider også lige et billede ind fra min NF - det er så sjovt at kigge på de billeder og så vide at der rent faktisk er noget derinde

Ja det er rigtig sjovt, og liiiidt underlig at der er noget levende derinde  Men selvfølgelig dejligt

Og det er da også et rigtig godt billede du har fået der 

Anmeld

17. juni 2013

Leth

grinny skriver:

Ja det er rigtig sjovt, og liiiidt underlig at der er noget levende derinde  Men selvfølgelig dejligt

Og det er da også et rigtig godt billede du har fået der 

Tak

Ja, det er nu rart med lidt syn for sagen - det gav noget helt andet. Vi fik flere billeder også et i 3D, men synes det er uhyggeligt at kigge på, da den ligger på siden og det ser helt forkert ud Med navlestreng som halstørklæde. Ha ha..

Vil i vide kønnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.