Vis mig jeres smykker til brylluppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
2 synes godt om
11. juni 2013

Annemor...

Vi skal giftes den 7. sept.

Jeg har styr på det meste til mig selv, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal have på af smykker. Håber der er nogle dejlige damer herinde der vil hjælpe mig med at komme med forslag til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

ønskebørn74

Jeg har styr på det meste til mig selv, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal have på af smykker. Håber der er nogle dejlige damer herinde der vil hjælpe mig med at komme med forslag til det

Jeg havde en kamé halskæde på som har tilhørt min afdøde mormor og min mors øreringe.. Af guld som vores vielsesringe.. 

Anmeld

11. juni 2013

Annemor...

ønskebarn74 skriver:

Jeg havde en kamé halskæde på som har tilhørt min afdøde mormor og min mors øreringe.. Af guld som vores vielsesringe.. 

Jeg har desværre ikke sådanne smykker, ellers ville det helt sikkert være det oplagte valg.

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

Annemor... skriver:

Jeg har desværre ikke sådanne smykker, ellers ville det helt sikkert være det oplagte valg.

Havde jeg heller ikke.. De var lånt af min mor.. 

Anmeld

11. juni 2013

o1Mutte

Annemor... skriver:

Marguerit halskæde og øreringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.