Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal giftes den 7. sept.
Jeg har styr på det meste til mig selv, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal have på af smykker. Håber der er nogle dejlige damer herinde der vil hjælpe mig med at komme med forslag til det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal giftes den 7. sept. Jeg har styr på det meste til mig selv, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal have på af smykker. Håber der er nogle dejlige damer herinde der vil hjælpe mig med at komme med forslag til det
Jeg havde en kamé halskæde på som har tilhørt min afdøde mormor og min mors øreringe.. Af guld som vores vielsesringe..
ønskebarn74 skriver: Jeg havde en kamé halskæde på som har tilhørt min afdøde mormor og min mors øreringe.. Af guld som vores vielsesringe..
Jeg har desværre ikke sådanne smykker, ellers ville det helt sikkert være det oplagte valg.
Annemor... skriver: Jeg har desværre ikke sådanne smykker, ellers ville det helt sikkert være det oplagte valg.
Havde jeg heller ikke.. De var lånt af min mor..
Annemor... skriver: Vi skal giftes den 7. sept. Jeg har styr på det meste til mig selv, men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal have på af smykker. Håber der er nogle dejlige damer herinde der vil hjælpe mig med at komme med forslag til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128