Inspiration til navn, begge køn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

Oktober2013

Hvordan fik i inspiration til jeres ufødte baby's navn? 

Jeg NÆGTER at vælge et navn, fra top 50 listerne, det er simpelthen så upersonligt og ikke særlig kreativt!! 

Vores bedsteforældre har nogle meget gammeldages og kedelige navne, så det bliver ingen af deres navne. 

Kommer navnet bare pludselig til én? Jeg holder øje overalt, og prøver at forestille mig baby hedde det med vores efternavne. Det skal dog heller ikke være alt for specielt, jeg synes godt nok det er svært. 

Gravid i uge 21 - vi ved ikke kønnet så vi skal finde 2 navne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Annemor...

Jeg har altid sagt at jeg ikke skulle have en på top 10, men det eneste navn min kæreste kom på var William, så sådan en lille fyr har vi nu på 1½ år.

Jeg ville selv gerne have haft en Carl, Frederik, Caja, Marie og Astrid. Så jeg kan da håbe at jeg får en af dem næste gang

Anmeld

11. juni 2013

Ciss

Da vi ventede den første læste jeg/vi (nok mest jeg) navnelister på nettet. Jeg havde en liste liggende, hvor jeg skrev navn ned, som jeg kunne lide, når jeg faldt over dem. Så tyggede jeg på dem et stygge tid, og hvis jeg stadig kunne lide det, foreslog jeg det for min mand.

Anden gang gjorde jeg det samme - og i tillæg ledte jeg i en stor slægtsbog, min mand har, for jeg havde en fornemmelse af, at det var en dreng, og navnet var meget vigtig for ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.