Hvor sikkert er kønnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Ja det ved jeg betragter bestemt heller ikke hverken nf/md eller nogensomhelst andre betalt af det offentlige som "kønsscanninger"

nej lige præcis skulle bare være sikker

vi havde f.eks. en læge til den yngste der var snerpet og sagde at det var bestemt ikke hendes job at fortælle os kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

DianaRJS

dollygirl skriver:

Okay det var til 2 scanning :/

Hvor kan man få en kønsscanning?

kan du på private klinikker, jeg skal til en her d. 21 med tvillinger.... du betaler så for en kønsscanning, jeg skal give 900 hvor jeg får en film billeder, og nogle 3d billeder. men er meget varierende fra klinik til klinik

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

dollygirl skriver:

Okay det var til 2 scanning :/

Hvor kan man få en kønsscanning?

hvor bor du henne af i landet?

Anmeld

11. juni 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

nej lige præcis skulle bare være sikker

vi havde f.eks. en læge til den yngste der var snerpet og sagde at det var bestemt ikke hendes job at fortælle os kønnet

Sidste gang spurgte hende til md faktisk som det første, om vi ville vide kønnet, hvis hun kunne se det...

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Sidste gang spurgte hende til md faktisk som det første, om vi ville vide kønnet, hvis hun kunne se det...

altid rart med søde sygeplejersker

men glæder mig også helt vildt til d. 21. bliver spændene at se om min teori om at det er 2 drenge bliver beskræftet, håber det dog ikke, da min søn i morges sagde at hvis ikke han fik en lillesøster blev jeg fyret

Anmeld

11. juni 2013

dollygirl

DianaRJS skriver:

kan du på private klinikker, jeg skal til en her d. 21 med tvillinger.... du betaler så for en kønsscanning, jeg skal give 900 hvor jeg får en film billeder, og nogle 3d billeder. men er meget varierende fra klinik til klinik

Okay jeg bor i århus

Anmeld

11. juni 2013

Kløver

Vi har selv betalt for kønsscanning til nr 2 da vi ville køn 2 gang

Man kan ikke være helt sikker, så anbefaler kønsscanning
Man kan kan slet ikke regne med noget til nf, til dem der vil køn der, da det endnu ikke er færdigudviklet og derfor kan svinge begge veje

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

dollygirl skriver:

Okay jeg bor i århus

hvis du gerne vil have en scanning er der  http://www.scanningsjordemoderen.dk/scanninger/koensscanning.html

vi har fået lavet ved dem ved den yngste jeg har og har været super tilfreds

den pris jeg skrev er jo så kun for tvillinger kan ikke lige huske hvad det koster for en enkelt men prøv at kig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.