1. graviditet 17+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
5 svar
9 synes godt om
11. juni 2013

Stivdie

NU kan man altså begynde rigtig at se noget
Men jeg har så også taget 1,3 kg på siden sidste uge *Host host, gad vide hvor meget, der er kage?*
Men ud over, at jeg har et sukkerforbrug, som jeg mangler at få under kontrol igen, så går det rigtig godt! Lige for tiden har jeg virkelig ingen gener, og var det ikke for den bulende mave, så ville jeg ikke tro på, jeg rent faktisk er gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

BigHope13

Hvor ser du bare godt ud og man kan sagtens se den fine mave begynder at bule

Anmeld

12. juni 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Hvor ser du bare godt ud og man kan sagtens se den fine mave begynder at bule

Tusind tak for rosen
Ja, maven er så småt begyndt at blive rigtig graviditetsagtig Men det er nu er lidt spøjs fornemmelse at se maven vokse, når man nu har brugt så mange år på at holde den flad Men det hjælper på det, at kæresten på alle måder er ellevild over de nye former

Anmeld

12. juni 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Tusind tak for rosen
Ja, maven er så småt begyndt at blive rigtig graviditetsagtig Men det er nu er lidt spøjs fornemmelse at se maven vokse, når man nu har brugt så mange år på at holde den flad Men det hjælper på det, at kæresten på alle måder er ellevild over de nye former

Ja det tror jeg gerne her har maven altid været ret flommet og bulet så nyder den har fået en pæn form og man ikke bare ser tyk ud mere. Dog synes jeg det hårdt at se vægten stige så stille efter et større vægttab sidste år.
Men ak vi får vores guld i armene og så må der kæmpes og svedes næste år.

Anmeld

12. juni 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Ja det tror jeg gerne her har maven altid været ret flommet og bulet så nyder den har fået en pæn form og man ikke bare ser tyk ud mere. Dog synes jeg det hårdt at se vægten stige så stille efter et større vægttab sidste år.
Men ak vi får vores guld i armene og så må der kæmpes og svedes næste år.

Din mave ser ellers super flot ud nu!
Men ja, når først guldet er leveret, så er det jo bare med at få slidt barnevognshjulene ned, så kiloene kan komme af Ellers sætter jeg al min lid til amning, og satser på at det er den rene mirakelkur

Anmeld

12. juni 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Din mave ser ellers super flot ud nu!
Men ja, når først guldet er leveret, så er det jo bare med at få slidt barnevognshjulene ned, så kiloene kan komme af Ellers sætter jeg al min lid til amning, og satser på at det er den rene mirakelkur

Tusind tak ja det satser vi på glæder mig ihvertfald så meget til at komme ud og svede lidt næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.