Eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
12 svar
2 synes godt om
11. juni 2013

Sahara82

Gisp nu nærmer den sig. Er ustyrligt nervøs. Har altid klaret mig godt med 10 og 12 taller, men til forskel fra sidste år har jeg i år en baby på 3 mdr. Åhh er bare så nervøs. Godt det snart er ovre, for det skal absolut ikke gå udover lillefyren! 

hvordan er i med børn, og små børn, klaret jer igennem det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Ploffer

smsh skriver:

Gisp nu nærmer den sig. Er ustyrligt nervøs. Har altid klaret mig godt med 10 og 12 taller, men til forskel fra sidste år har jeg i år en baby på 3 mdr. Åhh er bare så nervøs. Godt det snart er ovre, for det skal absolut ikke gå udover lillefyren! 

Puha jeg skal til eksamen imorgen og jeg er seriøst ved at skide grønne grise

Nu er min den mindste godt nok 3 år, men her får manden lov til at tage sig af ungerne (vi har 3) mens jeg terper

Jeg bruger så også dagen hvor de ikke er hjemme men synes stadig ikke jeg har timer nok

Hvad skal du til eksamen i?

Anmeld

11. juni 2013

DianaRJS

smsh skriver:

jeg har gudskelov haft nemme børn, så jeg lavede eksamensopgaver når de sov, var stadig på barsel men havde fået lov at gå op til eksamen, men bette manden var også kun 2 mdr da jeg var til min afgørende eksamen, han var med i barnevogn og storebror var med på armen så holdte min kære moder øje med dem imens, og jeg fik huen på med et brag af et 12 tal

Anmeld

11. juni 2013

Sahara82

Ploffer skriver:

Puha jeg skal til eksamen imorgen og jeg er seriøst ved at skide grønne grise

Nu er min den mindste godt nok 3 år, men her får manden lov til at tage sig af ungerne (vi har 3) mens jeg terper

Jeg bruger så også dagen hvor de ikke er hjemme men synes stadig ikke jeg har timer nok

Hvad skal du til eksamen i?

skal op til min musiklærereksamen. Du er heldig det er imorgen, så er det snart ovre. Hvad skal du op i? 

Anmeld

11. juni 2013

Sahara82

DianaRJS skriver:

jeg har gudskelov haft nemme børn, så jeg lavede eksamensopgaver når de sov, var stadig på barsel men havde fået lov at gå op til eksamen, men bette manden var også kun 2 mdr da jeg var til min afgørende eksamen, han var med i barnevogn og storebror var med på armen så holdte min kære moder øje med dem imens, og jeg fik huen på med et brag af et 12 tal

Fedt du bare klarede det så godt! Sigter bare efter at bestå i år! Min mor skal også se efter bebse, og tror faktisk det kan hjælpe mig lidt at jeg ved de er der. Og fint mens jeg venter på karakteren at de er der. Pyha frygter bare det ikke går. Hvordan er det lige man styrer sig så man ikke løber tudende ud derfra? Hehe håber dog ikke det bliver sådan. 

Anmeld

11. juni 2013

Ploffer

smsh skriver:

skal op til min musiklærereksamen. Du er heldig det er imorgen, så er det snart ovre. Hvad skal du op i? 

Føler mig ikke særlig heldig lige nu

Skal op i matematik b

Og så skal jeg op i samfundsfag, historie og religion på tirsdag

Anmeld

11. juni 2013

Sahara82

Ploffer skriver:

Føler mig ikke særlig heldig lige nu

Skal op i matematik b

Og så skal jeg op i samfundsfag, historie og religion på tirsdag

Du er godt nok spændt hårdt for. Er du klar og forberedt?

Anmeld

11. juni 2013

Ploffer

smsh skriver:

Du er godt nok spændt hårdt for. Er du klar og forberedt?

Jeg er igang med at forberede mig... Sidder og stener Frividen.dk og har gjort det hele dagen...Men håber da der er bare et eller andet der sidder fast

Er bare ved at gå i spåner over alle de beviser man skal kunne

Anmeld

11. juni 2013

Sahara82

Ploffer skriver:

Jeg er igang med at forberede mig... Sidder og stener Frividen.dk og har gjort det hele dagen...Men håber da der er bare et eller andet der sidder fast

Er bare ved at gå i spåner over alle de beviser man skal kunne

Haha derfor er jeg dansklærer. Kan slet ikke dreje matematik! Men knæk og bræk. Lad os endelig høre hvordan det er gået!

Anmeld

11. juni 2013

Ploffer

smsh skriver:

Haha derfor er jeg dansklærer. Kan slet ikke dreje matematik! Men knæk og bræk. Lad os endelig høre hvordan det er gået!

Klogt træk at være dansklærer

Lige nu synes jeg godt nok jeg fatter minus af det her matematik helvede

Pøj pøj med din eksamen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.