Grøn hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. juni 2013

Rikkebach

Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville farve hår under min graviditet, så må jeg leve med min udgroning, MEN min frisør siger at grønne henna farver er sunde og ikke skadelige, er det så okay, at få farvet hår med dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

l.kjoeller

Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville farve hår under min graviditet, så må jeg leve med min udgroning, MEN min frisør siger at grønne henna farver er sunde og ikke skadelige, er det så okay, at få farvet hår med dem??

det er bedre end alm - der findes også elumen farver fra goldwell som skulle være naturlige. fælles for dem er at de er stort set umulige at få ud eller farve oveni bagefter. og så findes der dem som nogle frisører har der er "tilladt" til gravide. jeg tror det allerbedste er at lade være. jeg fik selv lagt 6 striber i det aller øverste synlige hår til at kamuflere udgroningen inden en fest men det var det

Anmeld

11. juni 2013

LilleChelle

Selvom de siger det - kan hårdfarve altså på ingen måder være sund. 

- Den kan være mindre skadelig end de almindelige købe hårfarver. Men sund bliver den aldrig. 

Jeg farvede ikke hår i min graviditet, og har heller ikke gjort det mens jeg ammer.

Anmeld

11. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Rikkebach skriver:

Min udgroning gik ned til mine ører :/ forfærdeligt , men jeg ville ikke farve det! Så mit svar må være nej, man farver ikke hår når man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.