Er så træt så træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

miss_c

Hej allesammen.. 

Jeg er gravid i 14. uge og selvom alle siger, at trætheden skulle aftage.. er jeg stadig mega mega træt. 

Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man undgår den i en helt så voldsom grad? Ja altså, at sove ville nok være det bedste.. men har i spist eller drukket noget, der gav jer en masse energi?

Fingers crossed

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

miss_c skriver:

Hej allesammen.. 

Jeg er gravid i 14. uge og selvom alle siger, at trætheden skulle aftage.. er jeg stadig mega mega træt. 

Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man undgår den i en helt så voldsom grad? Ja altså, at sove ville nok være det bedste.. men har i spist eller drukket noget, der gav jer en masse energi?

Fingers crossed

KH

Får du nok jern? Måske er din blodprocent lidt lav? Den kan du få tjekket hos lægen, hvis du siger du er meget træt. Nogle kvinder har gavn af at spise lidt mere jern end det anbefalede. 

Anmeld

11. juni 2013

miss_c

Det kan godt være, at det er jernen der mangler. Jeg tager mine piller, men er derudover ikke specielt opmærksom på mad med jernindhold. 

Det er da et forsøg værd at spise noget mere jernholdigt. 

TAK

Anmeld

11. juni 2013

Kløver

miss_c skriver:

Det kan godt være, at det er jernen der mangler. Jeg tager mine piller, men er derudover ikke specielt opmærksom på mad med jernindhold. 

Det er da et forsøg værd at spise noget mere jernholdigt. 

TAK

Kreuterblut er godt til at booste blodprocenten generelt at få vitaminer, og D vitamin

Anmeld

11. juni 2013

LilleChelle

jeg var rigtig træt ind til midt uge 25 tror jeg. 
og så var det lige ovre i 5 ugers tid og så kom det igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.