Eksperthjælp: Den rigtige kost og vitaminer når man gerne vil være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

Tina Sandager

"Den rigtige kost og vitaminer når man gerne vil være gravid??"

Hej Tina
Vi har nu forsøgt i et år og blive gravide, men desværre uden held endnu. Jeg har dog ikke mistet håbet endnu, men har valgt og vil prøve at ændre en del ting.
Så derefter kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilke vitaminpiller og kosttilskud er det vigtigt og tage både før og under graviditeten? Hvilket vitaminer skal jeg købe helt præcist? Og hvilke mad og drikke er bedst og spise, og hvad skal man holde sig fra?
Mange hilsner fra mig.

Tinas svar

Kære Fisk,

Jeg må desværre give fortabt når det drejer sig om det univers hvor kosttilskud og diætplaner hører hjemme.

Det er vigtigt at du tager folinsyre og en almindelig vitaminpille, når du gerne vil være gravid og også når du er blevet gravid. "Gravitamin" er en pille der indeholder de rigtige ting i den rigtige dosis. Får på apoteket.

De øvrige ting du spørger om - der må jeg henvise til en diætist eller kostvejleder.

Held og lykke med projektet.

De kærligste hilsner,

Tina.,

Tina tilbyder samtaleforløb til kvinder, mænd og par der er ufrivilligt barnløse og befinder sig før, under eller efter en fertilitetsbehandling – med eller uden et barn på vej. Derudover holder hun workshops og foredrag for par i fertilitetsbehandling.

Se Tinas hjemmeside: TinaSandager.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.