Noget underligt noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ano, da jeg ikke ønsker nogen skal vide at jeg er igang med kur.

men psyken er en sær størrelse. 

Når man rammer fx 100 kg, så er man så fed, derefter stiger vægten til fx 107 kg og man er stadig fed. Så taber man sig til 100 og pludselig føler man selv at man ser bedre ud! Men sidst man vejede 100 var man lige så ulykkelig som da man ramte 107 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Når man rammer fx 100 kg, så er man så fed, derefter stiger vægten til fx 107 kg og man er stadig fed. Så taber man sig til 100 og pludselig føler man selv at man ser bedre ud! Men sidst man vejede 100 var man lige så ulykkelig som da man ramte 107 

Det lyder da ikke underligt.

Det er da klart man bliver glad for at tabe sig og man føler man ser godt ud i forhold til hvad man gjorde før

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det lyder da ikke underligt.

Det er da klart man bliver glad for at tabe sig og man føler man ser godt ud i forhold til hvad man gjorde før

Men man var stadig utilfreds sidst man vejede det.

Anmeld

11. juni 2013

mpr

Anonym skriver:

Ja psyken er en spøj størrelse, men det er nu meget forståeligt for hvis man har nået de 107 kg og så kommer ned på 100 igen så er ens krop jo i bedre form end den var første gang man lå på 100 kg, så ens krop vil se anderledes ud og man vil føle sig bedre tilpas i og med at man har en bedre fysisk form. Kroppen forbrænder hurtigere end inden man begyndte at træne og man bliver gladere end da man ikke trænede på grund af et eller andet stof der bliver udskilt når man træner

Anmeld

11. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Men man var stadig utilfreds sidst man vejede det.

Ja men så har du taget på og vejet mere og pludselig vejer du mindre igen. Så mon ikke det er forskellen man pludselig er glad for. At man ser sig selv som mindre end man var.

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja men så har du taget på og vejet mere og pludselig vejer du mindre igen. Så mon ikke det er forskellen man pludselig er glad for. At man ser sig selv som mindre end man var.

Jo det er det nok syntes bare at det var pudsigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.