Sex :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
4 svar
2 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget sex har i? jeg er en person som elsker det med min mand Kunne gøre det hver dag med ham..... Men det holder jeg ikke til, vi bruger dildoer og det ... Har i nogle gode steder eller ideer til stillinger man kunne prøve ?? skriv gerne anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Papillon

Man kan ikke vælge anonymitet

Vi har sex 1-4 gange om ugen. Typisk mig der lægger op til det. Når der er gået omkring en uge uden (som ved mens), er jeg ved at gå i spåner af frustration! Han er ikke så trængende, og onanerer heller ikke ved siden af. Det kan jeg dog finde på, men kun hvis jeg er alene  

Stllinger lader jeg en anden om at besvare

Anmeld

10. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvor meget sex har i? jeg er en person som elsker det med min mand Kunne gøre det hver dag med ham..... Men det holder jeg ikke til, vi bruger dildoer og det ... Har i nogle gode steder eller ideer til stillinger man kunne prøve ?? skriv gerne anonym

Der er så mange tråde om det herinde at du med stor sandsynlighed og held kan finde inspiration der også hvis du baby.dk-googler det oppe i højre hjørne - (masser af anonyme svar!) og ellers er der Google.dk  Harpy humpin' 

Anmeld

11. juni 2013

Miss-86

Charliepar skriver:

Man kan ikke vælge anonymitet

Vi har sex 1-4 gange om ugen. Typisk mig der lægger op til det. Når der er gået omkring en uge uden (som ved mens), er jeg ved at gå i spåner af frustration! Han er ikke så trængende, og onanerer heller ikke ved siden af. Det kan jeg dog finde på, men kun hvis jeg er alene  

Stllinger lader jeg en anden om at besvare

Fuldstændig ligesom hjemme hos os ..

Dog er han blevet bedre til at ligge op til sex her på det sidste.
Men han har ellers altid været god til det, men efter p-pille stop så fik jeg bare endnu mere lyst, så han slet ikke kan følge med ..

Anmeld

12. juni 2013

Anonym trådstarter

Dejligt med en masse gode svar og andre som er som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.