Vigtigheden i et par jeans!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

ESV

I dag havde jeg et problem: Mine leggins er til vask, og hvad skulle jeg så tage på? Jeg har to par ventebukser jeg har brugt efter fødslen, fordi jeg ikke kunne passe andet, men fordi der ikke er en stor gravid mave til at holde dem oppe, glider de hele tiden ned, så jeg får hængeknæ, og det er bare så grimt! Så jeg havde ikke lyst!

Jeg vovede pelsen og trak et par almindelige jeans frem. Sidst jeg prøvede dem er ikke mere end 3 uger siden, og der kunne jeg på ingen måde lukke dem!

Og i dag? Der gled de bare på og kunne knappes, og så sad de bare helt perfekt uden at være for stramme

Jeg startede min livsstilsændring for 8 dage siden og har på den tid tabt 3,2 kilo - og det er endda uden at gå i noget stort kalorieunderskud, for jeg ammer jo. Jeg har endda haft to syndedage, hvor jeg har tabt mig alligevel. (Familiefødselsdag og campingbesøg). Men jeg har simpelthen bare haft så meget vand i kroppen pga mit kulhydratindtag, så de væskekilo flyver af nu.

Har sågar tabt 12 cm på 6 dage! De 6 cm alene var rundt om taljen

Er bare så glad og stolt og føler, at det kører for mig! Nu mangler jeg 6,5 kilo for at ramme før-James graviditetsvægten, og i alt 28,5 kilo for at komme i mål

Cool tillykke med det. Glæder mig SÅ meget til det bliver min tur!
Hvor mange kalorier spiser du dagligt?

dyrker du noget motion?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

StudPsyk

ESV skriver:

Tak skal du have! Jeg spiser omkring 1700 kalorier, som er mit normalindtag, når jeg ikke ammer - den mængde jeg skal spise for bare at vedligeholde vægten. Jeg spiser bare ikke de ekstra 500 ammekalorier - med godkendelse fra SP og læge

Anmeld

10. juni 2013

StudPsyk

ESV skriver:

dyrker du noget motion?

Den motion jeg dyrker er, at jeg de fleste hverdage går 5-6 km med søskendevognen i forbindelse med aflevering/hentning af min datter i VS; ellers ikke. Jeg vil ikke gå for meget amok i motion, da jeg ikke vil påvirke min mængdeproduktion. Efter 8 ugers undersøgelsen i morgen regner jeg med at bruge motionscyklen lidt herhjemme og lave opstrammende øvelser, men ikke noget vildt så længe jeg fuldammer.

Anmeld

10. juni 2013

ESV

Tak skal du have! Jeg spiser omkring 1700 kalorier, som er mit normalindtag, når jeg ikke ammer - den mængde jeg skal spise for bare at vedligeholde vægten. Jeg spiser bare ikke de ekstra 500 ammekalorier - med godkendelse fra SP og læge

Ahhh ok, så ca 1200 kalorier dagligt når man fratrækker amning.

Anmeld

10. juni 2013

ESV

Janne T. skriver:

Den motion jeg dyrker er, at jeg de fleste hverdage går 5-6 km med søskendevognen i forbindelse med aflevering/hentning af min datter i VS; ellers ikke. Jeg vil ikke gå for meget amok i motion, da jeg ikke vil påvirke min mængdeproduktion. Efter 8 ugers undersøgelsen i morgen regner jeg med at bruge motionscyklen lidt herhjemme og lave opstrammende øvelser, men ikke noget vildt så længe jeg fuldammer.

Okay det er da også en pæn gå tur..

Jeg cykler ca halvanden time hver dag og spiser max 1400 kcal og taber slet ikke samme mængde kilo.. Eller cm

Anmeld

11. juni 2013

StudPsyk

ESV skriver:

Ahhh ok, så ca 1200 kalorier dagligt når man fratrækker amning.

Nåh, nej nej nej Så lidt vil jeg ikke spise når jeg ammer! Jeg spiser cirka 1700 kcal, og der HAR Jeg trukket ammekalorier fra, så jeg ellers ville spise 2200

Men nu skal du også huske på, at jeg lige er gået i gang! Og når man lige starter, udrenser kroppen gerne væske først. Det er jo ikke rent fedt jeg har tabt, der er også en masse væskeophobninger, og det er derfor jeg ogsp har tabt så mange centimeter. Så hurtigt vil det ikke gå indtil jeg er i mål Jeg ved heller ikke hvor meget du vejer, men det kommer jo også an på hvor meget man har at tabe..

Anmeld

11. juni 2013

Babydrøm

Janne T. skriver:

Tak!

Jeg spiser som udgangspunkt ikke pasta, ris, kartofler, og det eneste brød jeg spiser er rugbrød og af og til knækbrød. Så har jeg selvfølgelig skåret sukker og søde sager ud af min kost, spiser mindre portioner, flere grøntsager, og mange flere proteiner

Det lyder godt   

Har så svært ved at undvære brød, hmm.. Må prøve ad! Men spiser også rugbrød og lidt knækbrød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.