Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: ja så gik endnu en uge 5 dage endnu til halvvejs jubiiden forrige uge har stået i graviditetens tegnglukosebelastning som gik godt og der var intet at komme efterEt jordemoderbesøg hvor også alt var helt perfekt, og blev rost for vægten som er steget med 2,3 kg. så det var dejligtog så MD scanning som også gik rigtig godt, dog med en værre drillepind så vi må lige afsted til en ekstra scanning igen. her får i et enkelt billede fra idag
ja så gik endnu en uge 5 dage endnu til halvvejs jubiiden forrige uge har stået i graviditetens tegnglukosebelastning som gik godt og der var intet at komme efterEt jordemoderbesøg hvor også alt var helt perfekt, og blev rost for vægten som er steget med 2,3 kg. så det var dejligtog så MD scanning som også gik rigtig godt, dog med en værre drillepind så vi må lige afsted til en ekstra scanning igen. her får i et enkelt billede fra idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Martsbaby skriver: Super lækker mavse du bærer rundt på! Hvordan synes du det var til glukosebelastning? - jeg hadede det Åh.. Den følelse af at mærke baby for første gang, det er jo det allerbedste ved graviditeten! Havde I fået kønnet af vide?
Super lækker mavse du bærer rundt på! Hvordan synes du det var til glukosebelastning? - jeg hadede det Åh.. Den følelse af at mærke baby for første gang, det er jo det allerbedste ved graviditeten! Havde I fået kønnet af vide?
BigHope13 skriver: Tusind takaltså vil sige det ikke var min yndlings ting her i graviditetenmen det var okay, var god til at drikke det der stads rigtig hurtigt. Men ventetiden var lang, at have dårlig ryg og bækkenløsning og så skulle side så en hård træ stol i to timer Pyha det var hårdt. og den første time blev jeg lidt skidt, svedtur, hjertebanken og svimmelhed. men alt var i skønneste orden og fik at vide jeg havde nogle gode tal. 4,4 før og 6,2 efterdet er bare så hyggeligt, glæder mig til Han bliver lidt større og jeg sådan rigtig kan mærke ham, det føles lidt som om der en der hiver mig i maveskindet indefraja vi havde fået at vide det blev en lille dreng og det var han bestemt stadig til md også
Tusind takaltså vil sige det ikke var min yndlings ting her i graviditetenmen det var okay, var god til at drikke det der stads rigtig hurtigt. Men ventetiden var lang, at have dårlig ryg og bækkenløsning og så skulle side så en hård træ stol i to timer Pyha det var hårdt. og den første time blev jeg lidt skidt, svedtur, hjertebanken og svimmelhed. men alt var i skønneste orden og fik at vide jeg havde nogle gode tal. 4,4 før og 6,2 efterdet er bare så hyggeligt, glæder mig til Han bliver lidt større og jeg sådan rigtig kan mærke ham, det føles lidt som om der en der hiver mig i maveskindet indefraja vi havde fået at vide det blev en lille dreng og det var han bestemt stadig til md også
Stivdie skriver: Ih, du har altså også en din mave! Men, har du kun taget 2,3 kg på indtil videre?? I så fald synes jeg det er lidt snyd med din fine store mave, når jeg med en vægtøgning på 5 kg (!!! !!) stadig kun har et lille bump Må virkelig se at komme ud at få motioneret noget mere, så jeg ikke tager mere på før det rent faktisk er baby, der fylder
Ih, du har altså også en din mave! Men, har du kun taget 2,3 kg på indtil videre?? I så fald synes jeg det er lidt snyd med din fine store mave, når jeg med en vægtøgning på 5 kg (!!! !!) stadig kun har et lille bump Må virkelig se at komme ud at få motioneret noget mere, så jeg ikke tager mere på før det rent faktisk er baby, der fylder
BigHope13 skriver: Hehe kan sørme heller ikke se hvor du gemmer de 5 kg henne men du kan bestemt også godt tåle at tage dem påJeg har en del på sidebenene så er glad for vægten ikke er steget mere endnu
Hehe kan sørme heller ikke se hvor du gemmer de 5 kg henne men du kan bestemt også godt tåle at tage dem påJeg har en del på sidebenene så er glad for vægten ikke er steget mere endnu
Stivdie skriver: Hvor er et sød! Jamen så flot som du har lagt ud med vægten, så skal det da nok være muligt ikke at tage alt for meget på Så for, at det kan lykkes for dig at fortsætte i samme stil hele vejen Drømmen for mig er at lande mellem 10 og 12 kg, så der ikke er alt for meget til privat ejendom bagefter, men så skal jeg vist til at tage mig lidt sammen, hvis det skal lykkes *suk*
Hvor er et sød! Jamen så flot som du har lagt ud med vægten, så skal det da nok være muligt ikke at tage alt for meget på Så for, at det kan lykkes for dig at fortsætte i samme stil hele vejen Drømmen for mig er at lande mellem 10 og 12 kg, så der ikke er alt for meget til privat ejendom bagefter, men så skal jeg vist til at tage mig lidt sammen, hvis det skal lykkes *suk*
Tak dja det er rigtig skønt og meget hyggeligt med lidt rumsteren rundt derinde fra Tihi leger han for hårdt bokser??
Jeg syntes der var meget liv i Isabella da hun lå i min mave (hun var den nye danske kvindelige fodboldspiller), men ham her = Jeg mærker ham stort set hele tiden, især når jeg spiser og skal sove Han har en kamp med vores madras i sengen når jeg lægger mig til at sove, så jeg til sidst må vende mig om
Babymor2010 skriver: Jeg syntes der var meget liv i Isabella da hun lå i min mave, men ham her = Jeg mærker ham stort set hele tiden, især når jeg spiser og skal sove Han har en kamp med vores madras i sengen når jeg lægger mig til at sove, så jeg til sidst må vende mig om
Jeg syntes der var meget liv i Isabella da hun lå i min mave, men ham her = Jeg mærker ham stort set hele tiden, især når jeg spiser og skal sove Han har en kamp med vores madras i sengen når jeg lægger mig til at sove, så jeg til sidst må vende mig om
BigHope13 skriver: Haha ej hvor vildt, sikke en krudtugle du bære rundt på
Haha ej hvor vildt, sikke en krudtugle du bære rundt på
Haha ja jeg synes det er lidt sjovt at han er så aktiv i forhold til sin storesøster, han skal nok blive en lille krudtugle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128